13 Eylül'ü Dört Gözle Bekleyen Öğrencilerden Damlayan Komik Tweetler!

Herkeslere merhabalar🎈

13 Eylülü Dört Gözle Bekleyen Öğrencilerden Damlayan Komik Tweetler!

Son açıklamaya göre 13 Eylül günü açılacak olan üniversitelere gençlerimiz çok sevindi. Her durumu mizaha çeviren bu gençler, bu durumu da mizaha çevirmez mi?

Şimdiden böyle olanlar varsa kendini belli etsin:)

Yeni ünililer gül falan taksın, olmuyor böyle 😀

Acaba ne giysemciler, telaşa gerek yok yav:)

Bu durumu yaşayabilirim xd

Halledersiniiiiz 🍔🍕

Yüz yüze sınav kalaydı iyiydi 😀

Okulda böyle davranacağı kankası olmayanlar seri üzgün ☹️ xd

Yuz yüze sınavlar yine birilerini üzmüş 🥳

Allah'ım sen büyüksün ☹️

Valla artık kandırmayın, nolur la 😕

Seneye ikinci sınıflar xd

.....

Gençlik gündemi bu şekildeydi, umarım eğlenceli olmuştur.

Hoşça kalın...🥳

...

#TedBence

13 Eylül'ü Dört Gözle Bekleyen Öğrencilerden Damlayan Komik Tweetler!
Cevapla