Yaşadığınız yerdeki, bütün enerji santrallerinin, internet sunucularının, mobil şebekelerin, iletişim altyapılarının, bir anda çalışmadığını düşünün!
Elektrik enerjisiyle çalışan hiçbir şey kullanılamıyor, sadece Elektromanyetik bombayla! Böyle bir teknoloji dünyada mevcut.

Hiçbir radar sisteminizin, hiçbir enerji üreten santralinizin, doğal olarak uçaklarınız, helikopter, her türlü balistik savunma sistemleriniz ve füzeleriniz, telsizleriniz vs. TV, cep telefonu, enerji ve veri sağlayan bütün donanımlarınız iptal!
Yani kısacası, dünyanın ilk elektrik kullanıldığı, 1857 yılında Fransa'nın Lyon şehrindeki Imperiale caddesiyle başlayan, dönemin öncesine tekrar geri dönüyorsunuz! Yani 164 yıl öncesine.

Üstelik bu saldırı sırasında hiçbirinizin, bir damla bile kanı akmıyor! Zaten, böyle bir saldırı sonrası, hiçbir kuvvet komutanlığınızdaki harp araçlarınızı kullanamadığınız için savaşı baştan kaybediyorsunuz!

Şehrin ışıklı sokaklarında yürürken, birden her yer kararıyor ve şehirleriniz karanlığa gömülüyor! İşte bunun adı, Elektromanyetik radyasyon saldırısıdır!
Peki nedir bu elektromanyetik radyasyon?
Elektromanyetik radyasyon, radyo dalgaları, mikrodalgalar, X ışınları ve gama ışınlarından oluşan enerjidir. Elektromanyetik radyasyon, elektrik yüklü parçacıkların kendi içinde ve manyetik bütün alanlarda etkileşim sağlamasıyla oluşur diyebiliriz.

Elektromanyetik radyasyon bu manyetik etkileşimleri, birbirlerini çekme veya itme, manyetik kutuplu elektrik yüklerini çekerek veya iterek integral halde de olabilir.
Sokaklarınızda bulunan ya da en yakınınızdaki elektrik santralleri de elektromanyetik alan üretir siz farkında olmasanız da. Hatta elinizdeki cep telefonu bile.

Elektromanyetik radyasyon, mikrodalgalar, radyo dalgalar, X-ışınları ile manyetik alanlar oluşturarak, frekans aralıklarında spektrum oluşturur.
Radyo dalgaları, frekanslar olarak ilerler çünkü, düşük bir enerji yükü vardır. Mikrodalgalar, kızılötesi, ultraviyole ışınları da dalga boyu oluşturan olarak ifade edebiliriz. X-ışınları ve gama ışınları daha yüksek enerji yüklüdür ve en ciddi elektromanyetik dalgaları yayabilecek kapasitedir.

Elektromanyetik radyasyon, frekans, dalga boyu veya yüksek enerji yüklü halde, enerji dalgaları oluşturarak, elektronları hareket ettirir ve elektromanyetik akım oluşturur.
Açığa çıkan yüksek enerji patlaması, etki ettiği yerdeki her elektronik, elektrik söz konusu olan nesnenin güç dalgasıyla kullanılamaz duruma getirir.

Bugün dünyada ABD, Birleşik krallık, Fransa, Çin, Rusya hatta Türkiye'nin de, farklı fonksiyonda ve nitelikte çalışmaları bulunuyor. Elektromanyetik radyasyon etki ettiği her alanda etkili ve çok rasyonelce düşünülmüş bir silahtır.
Önemli olan, Elektromanyetik radyasyon, mikrodalgalar, radyo dalgalar, X-ışınları ile manyetik alanlar oluşturmak ve etki edecek bölgede yüksek enerji yüklü, elektromanyetik dalgalar yayabilmek ve mobil olarak bunu operasyonel hala getirmektir.

Türkiye'nin şu an, Aselsan EJDERHA adındaki elektromanyetik gerilim bombası adındaki çalışması bulunmaktadır. Şu an etki alanı ne kadar birçok Türkiye'deki kaynakta yazsa da, emin olmadığım için eklemiyorum ama söz konusu kurum Aselsan olduğu için, ciddi bir çalışma olduğunu söyleyebilirim.

Ama olay, HPEM ya da High Power Electromagnetics bombanın, yüksek elektromanyetik dalgalar ve enerji patlamalarıyla hem caydırıcı güç olmak, hem de operasyonel olarak bu yüksek teknolojiye ulaşmaktır. Silahlar her zaman kullanılmak için yapılmaz, olayın kökeni aslında verdiğiniz mesaj ve caydırıcılıktır! Bana karşı düşmanca tutum izlersen, başına bu gelir demektir!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar