Selam oyun hayranları, nabersiniz? 🎮
Hepinizin oynarken karşılaştığınız ama karşı tarafa bir türlü inandıramadığınız durumlar olur. Pes veya FİFA oynarken yaşadığımız klişeleri sıraladım. Hadi bunlara bakalım.

"Kol bozuk abi, kol bozuk"

Pes veya FİFA oynayan her insan istisnasız bir şekilde bu cümleyi kurmuştur. Bende elbette kurdum ama ciddiydim yani kol gerçekten bozuktu ama arkadaşım aynı kolla oynadığı zaman nedense kol düzgün çalışıyordu. 😲
"Ya bastım bastım ama geç vurdu."

Kaleci ile karşı karşıya bir pozisyon bulursunuz ve topu, oyuncu hızını falan her şeyi ayarlarınız tam zamanı gelir. Tuşa basarsınız ama... Oyuncu topa geç vurmuştur ve güzelim pozisyon kaçmıştır. Üzülme delikanlı! O pozisyon bir daha gelir. ☹️
"Peki kaleci neden böyle?"

Oyun oynuyoruz sonuçta ve oyuncular gerçek değil ve bir sisteme bağlı. Doğal olarak arada saçma durumlarda olabiliyorlar ve bunlardan en sıkıntılı olanı kaleci. Karşı tarafa gol atarken kalecinin saçma hareketlerine ve karşı tarafın sinirlenmesine gülmemek gerçekten elde değil. 😅
"Senin takımın daha güçlü"

Yenilen kişinin başvurduğu bir başka net bahane! En başta takımları seçerken ben Arsenal ile seni yenerim diye düşünüp yenilince ama Arsenal güçsüz derler. Buda komik bir durumdur. Bunu yaptığım elbette olmuştur. 😀
"Sana avans veriyorum"

Bir tarafın diğer taraftan daha iyi oynadığı durumlarda iyi oynayan tarafın oyunu dengelemek amaçlı bir kaç gol geride başlar. Bir diğer durum ise maçın başında goller yiyen oyuncunun karşı oyuncuya söylediği cümledir. Merak etme halledeceğim anlamında kullanılır. Bu duruma düştüm ama kalkmayı bildim. 😎
Aklıma gelen ilk beş klişeyi açıkladım, sizin eklemek istediğiniz bir şey varsa yazmayı unutmayın...
Hoşça kalın...⭐
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
emeğinize sağlık. teşekkürler iyi ve güzel bir bence olmuş. güzel bilgiler.
Ya klişe değil bazen gerçekten tuşlar geç algılıyor ama ya 🙁🙁
Kol bozuk hiç demedim 🤭
Okurken eğlendim ve playstation oynamayı ozledigimin farkına vardım 💔
Iyi akşamlar.
Ben ne zaman kaybetsem, kesin kol bozuk oluyor ajsjdjdj
Hakemde bi ibnelik var, ayarlarıyla mı oynadın naptın?
Büyün yorumlara katılıyorum ama en iyisi de kol bozuk :)
Tuş islemiyor kahretsin bu ne ya bende boyle
Fifa pes fark etmez rakip tanimam
Hiç fifa ya da pes oynamadım
Kol bozuk klişesini çok kullandık... :D
Yenilen pehlivan güreşe doymaz
Kalecinin kötü olması takımın çok gol yemesi
ahahaha aynen öyle olur hep.
bastım bastım ama geç vurdu 😄😂
Hahaha evet bu benim 😂
Kol bozuk bahanesi güzelmiş 🤭
O kol her zaman bozuktur zaten ;)
yedek kol gerekli her zaman böyle durumlar için
Güzel bahane
gamer bir hatunumuz olmadı gitti
Basmadı kol bozuk vs
Aynen çok doğru