Herkeslere merhabalar 🎈

Sosyal medyada başlayan yeni akımdan sizi habersiz bırakmak istemeyen Ted, sizin için bir kaç tane biraz komik birazda değişik paylaşım belirledi. Bunlara bakalım mı?
Şeyma Subaşı'nın bundan haberi var mı? 😃
-haftaya aşı elinizde olacak
— hzcihat (@piccarlos31) December 26, 2020
-hangi aşı?
-şeyma subaşı pic.twitter.com/ic42T3GLnu
Önümüzdeki günleri düşünürsek en mantıklı paylaşım :)
Ercüment Ovalı : Haftaya aşı elinizde.
— Zafer Yıldız (@zaferyildiizz) December 26, 2020
Muhabir: Hangi aşı ?
Ercüment Ovalı: Yılbaşı pic.twitter.com/9pZP4lueJb
Aklıma Mahmut Tuncer geldi
-Haftaya aşı elimizde.
— Real Merp Afrikan (@avokado_etkisi) December 26, 2020
-Hangi aşı?
-Halayb aşı. pic.twitter.com/nHMqpPzFwU
Olsa da yesek bir şeyler 😋
- Haftaya aşı elinizde.
— hesaniko askı yemiş bir bardak (@Hesaniko2) December 26, 2020
- Hangi aşı?
- Ocakbaşı pic.twitter.com/RN2UskgKHX
Yalnız o baya geride kaldı :)
+haftaya aşı elinizde
— mirhan (@ciddiyetsizimm) December 26, 2020
- hangi aşı
+malazgirt savaşı pic.twitter.com/trlCTlm7QW
Ay başını bekleyenlere gelsin :)
+ Aşı gerginlik yapıyor
— enterthevoid (@enterthevoidx1) December 26, 2020
- Hangi aşı
+ Aybaşı pic.twitter.com/vpYotfTSEx
Bence zeka içeren bir paylaşım
- Aşıyı kendim denedim haftaya sizlerle olacak
— nil ayasofya (@berkozdemiirrrr) December 26, 2020
+ Hangi aşı
- Hangi aşı
Aşı hafıza kaybı yapıyodur pic.twitter.com/XWDkbipQkD
Hangi gelin? 😃
- Haftaya aşı elinizde.
— aylin aslım (@AylinAsLIM) December 26, 2020
- Hangi aşı?
- Gelin başı. https://t.co/zTrf7QaCYo
Tatlı mı cidden? 👰
- Haftaya aşı elinizde
— kendini bitirmeye yemin etmiş kırılgan aşk perisi (@nznsacmalama) December 26, 2020
- Hangi aşı?
- Gelinlerin tatlı telaşı
Aga beee 🥺
-Aşı buldum
— mathieu balboa (@rockyvalbuena9) December 26, 2020
+Hangi aşı
-Beynim ve kalbim arasındaki savaşı
(Duygusal)
Gel buraya, silcem 🤧🤕
- Haftaya aşı elinizde.
— aliço (@romulussarisi) December 26, 2020
- Hangi aşı?
- Gözyaşı (birazda duygusal) pic.twitter.com/N4VoLnKCqd
Son olarak bende bir tane saçmalasam mı?
+Haftaya aşı elimizde!
- Hangi aşı?
+Damat tıraşı 😀 (Bu son espirim galiba)
Evet evet evet benim gözüme çarpan paylaşımlar bunlardı. Sizin bildiğiniz veya sizin uydurmak istediğiniz başka şeyler var mı? Aşağıya yazın hep beraber gülelim bakalım bakalım...🎈
Hoşca kalın...🎈
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
valla üzücü bir durum olamsına karşın gülüyoruz
ama güzel yapmışlar esprileri
iyi ve güzel bir bence olmuş. güzel bilgiler. emeğinize sağlık..
Ben espri yapsam ancak bu kadar yapardım fdjfkndgj Hangi aşı? - eltilerin savaşı fdjsfdkg
Hangi aşı?
-Göl bAşı asfjf
Hoccagalın ben gidiyor bu espiriden sonra.😁
Artık insanlar mizaha vurdu napsin
Inanıyorum virüse yapyltirmiyicam
Güzel paylaşım. Ben hiç espri yapmayayım dksdjs
Hiç sanmıyorum aşı geleceğini ben.
Emeğine sağlık paylaşım güzel.
Hangi aşı
Onun dolgun kaşı
Emeğine sağlık dostum
twitter içerik olarak görünseydi keşke browserda
valla bende telefonda ve bilgisayarda bir sorun görünmüyor normal içerik gibi görünüyor :)
google chrome da aynen şöyle
https://hizliresim.com/yh5R0e
Aynı Google Chrome bende böyle, sizin neden öyle bilemiyorum valla. 😀
https://hizliresim.com/wzKekN
Aşı gelsin biraz da zaman geçsin sonra
Her şeyle dalga geçebilen bir milletiz 😆
-Hangi aşı?
-Aç kapıyı bezirganbaşı
- hangi aşı?
- Ayran aşı çorbası😂
Şeyma Waterbaşı ne derse o aşko
Aşı gelsin gerisi kolay
Aşi masi bayira karşı göbeğini kaşı
hepsi birbirinden komik desem
Bence hepsi muamma
🥺 ağlıyacağım
hahahaha :D
Emeğine sağlık
Emeğine sağlık
Guvenilir degil bu aşı
aşıdan çok fazla medet umulmamalı bence.
Her zaman oluyor bu tarz tweetler
Güldüm 😂
Gelecegini sanmiyorum
Aşı bir gelsinde
:) :)
Cok yaraticilar
Hele bi gelse
Ağlıyacağım
Biontech
🤣🤣🤣🤣
Dhdjfhf bu iyiydi😂