Bilgisayarınızın monitörü mü bozuldu veya yenilemeye karar verdiniz ama fiyatlar çok mu yüksek? Daha önce kullandığım uygun fiyatlı monitörler burada!

AOC E970SWN
Marka: AOC.Monitör Tipi: LED.Yenileme Hızı: 60 Hz.Ekran Boyutu: 18,5'' İnç.Çözünürlük: 1366x768.Çözünürlük Formatı: HD Ready. Kullandığım diğer ürünlere göre oldukça hafif ve tasarım olarak çok şık. Daha çok ofis için tercih edilebilir fakat oyun oynarken de sorun çıkarmıyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
Asus tuf serileri cok iyi
AOC marka monitörler çok kaliteli oluyor, kendim de kullanıyorum, memnunum.
Elinize sağlık.
Güzel paylaşım 🌸
Noc veya philips efso
Güzel paylaşım
Ali expres sağolsun hep uygun
Philips iyidir
Ilki güzel görünüyor ama o kadar zengin değilim
Faydalı bilgiler için teşekkür
Alırsam 21.5" alacağım full HD benim için kafi olacak.
aceri kullandik, aoc u hic huymadim ama Philips İyimis
Aoc güvenilir
çok güzel bir bence olmuş ellerine sağlık
Güzel paylaşım teşekkürler
Arkadaşlar AOC AOC AOC!!! 10 senedir kullanıyorum on numara beş yıldız! Parasının hakkını değil fazlasını verdi veriyor, daha ne olsun bu günün parasıyla taş çatlasın 500'e aldığım monitörü 10 yıldır kullanıyorum! 2011 yılı Mart ayında almıştım...
Teşekkürler umarım ihtiyacı olanlar görüp alır. . .
İyiymis BAkalim lazim olursa
Acer K202HQLAB etkileyici görünüyor ve akılda kalıcı
Diz üstü tercih editıem ama yararlı olmuş
Teşekkürler paylaşım için
Bilgi için teşekkür ediyorum sağ olun
Parçalari toplayip bir araya getirecen. bir ismi var di onun unuttum.
eline sağlık güzel olmuş paylaşım
21,5 aldım 2 ay önce 800 tl civarı verdim. ulan sanki mutfak için lcd tv alıyoruz :d
monitor ihtiyacım yok ama tesekkurler yınede
Laptop olaymış keşke
Laptop kullanıyorum yanlız
Keşke biraz daha ayrıntılı ve fazla çeşit olsaydı
Ofis tipi monitörleri hiç sevmem :D yok mu şöyle asus falan?
Evdeki ile idare ediyoruz şimdilik teşekurler.
Acer daha iyi bence
Laptop kullanıyorum ama bunlarda alınabilir.
Pek işime yaramazlar kötüler.
öğrendik, sağ ol
Valla bn daha dun 3000 lira verdim ama benim oyuncu bilgisayarı
Özellikler ne kardeş
Emeğine sağlık güzel paylaşım olmuş 🙂
AOC ekranlarını tavsiye ederim
Aoc markasını hiç duymadım 🧐🤔
Be ben
Beğenmedim
Çok güzel bir paylaşım
Philips ya da Acer tercihim.
Avakadom
anlamadım kimsin her soruma aynı şeyi yazıyorsun