Kim demiş “kadınlardan usta olmaz” diye? İşin cinsiyeti olmaz, ustası olur! 🔧👩🔧 Şimdi işinin ehl
Kızlar Bir Adım Öne İşi Ustasına Bırakın: Kadınlara! Eğitimli Kadın Ustaları Tercih Etmek İçin 6 Geçerli Sebep (Sayfa 7) Turkcell Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1618 İşi Ustasına Bırakın: Kadınlara! Eğitimli Kadın Ustaları Tercih Etmek İçin 6 Geçerli Sebep Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 34 kişi beğendi
Merakedenbirisi1998 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Erkek kadın eşitliği var sonuç olarak 😊 0 0 Yorumla
cixyazilimci Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl İyi ki bayan dememişsiniz kadın demişsiniz... 0 0 Yorumla
sewen Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 613 cevap paylaştı. duygularını işin içine katmasalar basarılı olurlar 0 0 Yorumla
Yaniyorum3131 Takip Et Guru Yaş: 51 +1 yıl Kadinin eli deydiyi şey herzaman mükemmel olur Ich 0 0 Yorumla
Sakarya3654 Takip Et Xper 4 Yaş: 40 +1 yıl Güzel şeyler olmuş daha iyi şeyler de olabilir. 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Erkekler Ne Diyor
Güzel tespitler olmuş, katılıyorum.
Yürüyün bee kim tutar sizi
Okurken bile gurur duydum, Çok hoş
Elinden geliyorsa bravo valla
Erkek kadın eşitliği var sonuç olarak 😊
Varsa elbet tercih ederim..
İyi ki bayan dememişsiniz kadın demişsiniz...
Neden yapamasınlar ki farkları ne?
Horoz mu yumurtadan çıktı yumurtamı tavukdan
Bence de işi ehline bırakmak gerek
Dünya kadınlar günü kutlu olsun
Herkes her işte başarılı olamaz.
Güzel olmuş emeğine sağlık
duygularını işin içine katmasalar basarılı olurlar
Kadinin eli deydiyi şey herzaman mükemmel olur Ich
Kadın kadındır çiçek babandır demek istiyorum
Toplumumuz cok alışkın değil :)
Hamallık hariç her işi kadınlarda yapabilir
Kadınlarımız her alan da başarı olabilir
Kabiliyet takdire layiktir
🌹🌹😂😂❤❤😍😍🌷🌷
ya artık kadın erkek ayrımı yapmaktan vazgeçin
Kadinlar daha basarililar bircok yönden
Yavaş yavaş artıyor zaten.
Kadın elinin değdiği herşey harika olur.
Güzel paylaşım... Ksjakajsmsnasmsn
Ticarî ahlâk önemli
Cinsiyet 2. sırada
Güzel şeyler olmuş daha iyi şeyler de olabilir.
kim diyor kadin yapamaz diye ya?
Hepsini tebrik ediyorum...
Yazınız için teşekkürler. Güzel olmuş.