Mrs. Madam Bence Bir Kadını ve Erkegi Tamamlayan Unsur Her iki tarafın Birbirinde Eksik gördüğü her şeyde Yapratıcı değil yaratıcı olarak Eşitlik Adaletli Düşünce özgürlü Irk Dil din Ayrımı gözetmeksizin Çağdaş ve Modern Ülke ve Toplum Yapısını Zeminlerini Oluşturacak Adımları birlikte Atmaktır Mrs. Madam Dünya Bütün insanlıgın içinde Barındıgı Bir Yuva ev ise Onu Eşit Hür bir Şekilde İfade etmekte yarar oldugunu düşünüyorum Mrs. Madam
kadin erkek kavrami diye bisiy yokdur kimse kimseden daha iyi yapamaz herkesin kadindada erkekdede oldugu gibi beyni var kafasini calistirdikdan sonra herkes herseyi yapar
Kızlar Ne Diyor
Herkes eşittir ve insanları bir kalıba sokmak yanlış
He kadın okumalı meslek sahibi olmalı
Kadin erkek olmasi fark edmez her kesin hukuk beraberliyi var
Daha çok kadın ustaya ihtiyaç olması daha iyi bence bana göre
ben hep bir bilim kadını olmayı istemişimdir..
Güzel paylaşım olmuş elinize sağlık
Hep istemisimdir araba tamircisi olmayı
Ol sende
Çünkü biz her şeye yeteriz..
Güzel paylaşım eline sağlık:)
Kadın olabilmek her babayiğidin harcı değil. :)
Çok güzel bir paylaşım. Kadın gücü 🍀
Turkcell buraya da el atmış djxjx
Sim uygulamasını beğeniyorum
Biz kadınlar her yerde :D
Güzel makale olmuş. Teşekkürler.
İnsan var mı seni baya merak ettim
@Feetlover06 😊😊
Ne oldu bayan 🤣 bu arada instagram dedim insana çevirmiş
Kadın isterse Başarır Kadın isterse Yapar.
Eşitiz.
Kadınlar istesin yeterki herşey yapar
Yeterki isteyelim. İstedikçe her daim güçlüyüz.
Kadın isterse her şeyi yapar
Kadınlar her alanda başarılı olabiliyor
Kadınlar olarak her yerdeyiz.
Neyseki ben bu kadınlardan değilim
kadın isterse yapamayacağı şey yoktur...
Kadınlar her zaman daha çok şey başarır
Mrs. Madam Bence Bir Kadını ve Erkegi Tamamlayan Unsur Her iki tarafın Birbirinde Eksik gördüğü her şeyde Yapratıcı değil yaratıcı olarak Eşitlik Adaletli Düşünce özgürlü Irk Dil din Ayrımı gözetmeksizin Çağdaş ve Modern Ülke ve Toplum Yapısını Zeminlerini Oluşturacak Adımları birlikte Atmaktır Mrs. Madam Dünya Bütün insanlıgın içinde Barındıgı Bir Yuva ev ise Onu Eşit Hür bir Şekilde İfade etmekte yarar oldugunu düşünüyorum Mrs. Madam
Herseyi basaran kadinlar? Yesss 💪🏼😉
Kadın her zaman güçlüdür.
Kadınları yüreklendirecek güzel bir paylaşım.
Başarılı kadınlar takdir ediyorum✌✌
Gerçekten de işin cinsiyeti olmaz. Ustası olur.
Kadın erkek değil isteyen insan başarır 😌
Erkekler Ne Diyor
Kadın ısterse her şeyi yapar ama onlar yaptırmayı daha çok tercih ediyorlar 😁😁😅
Isi ehline vermek lazim her xaman kadin erkek farketmez
Kadınlar her zaman kendi ayakları üzerinde değil kanatları üzerinde bile uçar :)
Kadınlarımız her işin üstesinden geliyorlar maşalaah
bence bir çok erkek işini kadınlarda yapabilir. özellikle ev boyacılığını kadınlar pekala yapabilir.
Cinsiyet ayrımcılığına gerek yok bence kadınlarda erkekler gibi birçok şeyi yapabiliyor..
Bu pozitif ayrımcılık işi bir tek beni mi sıkmaya başladı?
Bence kadınlar her mesleğe el atmak zorunda değiller.
Bence bu paylaşım çok güzel olmuş
Bayanlar işlerini daha özenli yapıyor
Bayanları tebrik ediyorum
"İşin cinsiyeti olmaz, ustası olur! " çok iyi dediniz Turkcell bey.
3-5 örnek görüp haaaaaa kadın öyle güçlü kadın şöyle yapar böyle yapar falan filan diyolar ama bunları diyen kadınlar evde döt büyütmeye devam edenler
Kadın isterse başarır bütün emekçi kadınları tebrik ediyorum
10 senedir Turkcell kullanicisiyim ve gayet memnunum
elidor, dove vs den sonra turkcell bile pazarlama yapmak için kadınları kullanıyor
Bazı kadınlar gerçekten işlerinde çok başarılılar. Gerekli destek verilmeli.
Kadınların becerileri çok gelişmiş. İnce işler kadınların işi.
cinsiyet bir işi daha iyi yapabileceğin anlamına gelmez, yetenek meslesidir
Tüm usta iş kadınlarina iş yaşamında kolaylıklar. Gurur duyduk
kadin erkek kavrami diye bisiy yokdur kimse kimseden daha iyi yapamaz herkesin kadindada erkekdede oldugu gibi beyni var kafasini calistirdikdan sonra herkes herseyi yapar
kadınlar daha titiz bencede kadınlar bu işlerde daha yetenekli :D
Kadınlar da her konuda en iyi olabilir erkekler de. Şu cinsiyet ayrımını bir yıkın!
kadınlar hayatın her alanında olmak zorundalar dünyanın susuler çünkü iyi ki varsınız
Her başarılı kadının arkasında bir erkek vardır. Erkekler başarısız kadının arkasında durmaz
Detaya önem verdikleri için daha özenli yaparlar işlerini
Allahım erkelerin aklının %2 sini kadınlara vereydin ne olurdu 😢😢
Kadınlarımızın kutsallığı ve gözü pekliği herşeyin üstesinden gelir ve toplumda daha çok kadın çalışan olmalı
yeter ki kadın istesin. kadınlar daha fazla işe el atsınlar ki memleket biraz daha gelişsin
Bir kere kadınlar sorumluluklarının daha bilincinde doğru bir bence.
gerçekten kadınların ellerinde herşey çok güzel oluyor
Karadeniz taraflarında bayanlar inşaat yapıyor çokda gurur verici bana göre