Hafif bir bahar esintisiyle ferahlamak gibisi var mı? Her an kendini mis gibi ve yenilenmiş hissetme
İnternet & Teknoloji Kendimizi UltraFerah Hissettiğimiz 6 Süper An (Sayfa 10) Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 410 Kendimizi UltraFerah Hissettiğimiz 6 Süper An Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 14 kişi beğendi
Akslepios93 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Lavanta yağı yakınca 0 2 Yorumla Azerbaijan_TR +1 yıl Lavanta Yağı Nasıl Birşey, Yanıyormu O Yağ :) Yorumla Akslepios93 +1 yıl @Azerbaijan_TR evet yanan yağlardan uçucu Yorumla
Isimsizz05 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Bence O geldiğinde 0 2 Yorumla açıksözlü2586 +1 yıl O kim kiz Yorumla Isimsizz05 +1 yıl @açıksözlü2586 sevdigim jfjfjfj Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
716Cevap
Doğayla iç içe olarak bence
Yaşamak Yaşamasını Bilene Güzel..
Uyumak bence
Mantıklı..
Butun goruslere katılıyorum
Güzel
Müzik dinlerken yatağa yattığımda
Huzur varsa her an...
Bence en iyisi sabah duşu!
Enerji veren yazıları severim
Tabiki de 2
Harika
Teşekkürler
Mükemmel
Mükemmel
3 ve 2
duştan sonra
Baya iyi :D
Aynen
Supermis
muhteşemdir aizizim öyledir
Duş en iyisiii
masaj yaptırmak
Hafta sonuna herşey okey girmek
Ferahladım
Okurken ferahladım odpsldpöso
Eline sağlık
ellerine sağlık
Koyagetleri çıkarıp denize atladığında
Lavanta yağı yakınca
Lavanta Yağı Nasıl Birşey, Yanıyormu O Yağ :)
@Azerbaijan_TR evet yanan yağlardan uçucu
yenı yıkanmıs carsaflarda uyumak
Soguk duş bu mevsimde de alınmaz be
ben hep bunalım.
Kesinlikle 5. Olan şiddetli bir şekilde doğru 😅
Duştan sonra yatağa girdiğim an.
Bence doğa beni çookkk rahatlatıyor aa birde duş
1 2 3 ve 5 olmazsa olmazzimmmm
Eline sağlık
güzel
Her an
5 tabiki vazgecilmez olay
Emegine saglik
güzel paylaşım
uzun birgünden sonra duşşşşşş :)
Kahve, kahve, kahve.
Bu kadar iyi hissetmek, zor..
2 numarayı tercih ederim
hepsi galiba
AynenBuŞekil
Elinize sağlık
güzel paylasim olmus
Aynen oyle bayilirim
emeğine sağlık
3 uncu secenek tam benlik
Kesin 6 dır
Bence O geldiğinde
O kim kiz
@açıksözlü2586 sevdigim jfjfjfj
Güzell :D
Emeğine sağlık.
Kahve 🖤
1 çok guzelllll