Cep telefonsuz bir hayat düşünemiyoruz! Aradığımız tüm özelliklerin tek bir telefonda olması, aynı zamanda uygun fiyatıyla da kalbimizi çalması gerek; işte buna yeniliğe dokunmak deriz! Senin “cep telefonunda aradığım yenilik” dediğin özelliği öğrenmek için yorumlara bekliyoruz. 📲
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 






Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
594Cevap
Bu aralar telefon almayi dusunuyordum iyi bir secenek oldu bu benceniz
Ekran çok önemli. Ekran kalitesinin önemli olduğu , harika efektlerden oluşan filmlerin çekildiği oyunların üretildiği bu sektörde artık dizi film seyretmeyi sevmeyen ya da oyun oynamayan kalmamıştır.
Tabiki ekranın teknolojisi arttığında harcadığı enerji de artıyor. Bunun sonucundada pil ömrünün süresindeki azalma kaçınılmaz oluyor. Bu yüzden pil kapasiteleri de artmalı.
Artık esikisi gibi telefonlar birbirinden çok farklı değil, hepsi aynı işi yapabiliyor bu yüzden işlemciyi ve ram frekansının yüksek olması yeterli olacaktır. Birde marka değeri olabilmesi için tasarımında bir karakteri olmalı. genel kullanımı sorunsuz olacağına eminim ancak tasarımında bir karakter göremeyince beğenmiyor insan.
Ön kamera, teknik parçalar ve dayanıklılığı dikkatimi çeker. Dış görünüşü bir nebze önemli tabii ama kasma yapan, kamerası iyi olmayan ve çıt kırıldı bir telefon ufak sinir nöbetlerine sebep olabilir. :)
Bütün fevkalade özellikleri üstelik ekonomik fiyata #Kaan'da bulabilirsiniz gençler. Tavsiye ediyorum.
Ayrıca sağlam telefonlar. Üç beş elinizden düşmeyle diğer telefonlar gibi arıza çıkartmak kolay kolay
Emeğine sağlık. Güzel olmuş ama telefonun bütün özelliklerini kullanmıyorsak yani sadece sosyal medya, internet, oyun, foto vb ise çok paralar dökmeyin yazıktır :) Zaten 2 sene sonra yine bitecek. 1000-2000 TL arası cihazlar fazlasıyla işinizi görür.
"Mr. Spok ışınla beni" dedirtecek gibi yenilikçi bir telefon olması gerçekten inanılmaz bir özellik olurdu!
"Yerli" telefonlarımız bunu" bir gün" kesin başaracaktır...
Şu özelliklerin çoğu başka telefonlarda da mevcut. Teknoloji kendini tekrar ediyor artık.
Benim telefonda aradığım en büyük özellik işletim sistemi ve ses düzeyi.
Kaan N2 diye bir markayı ilk defa duyuyorum.
Yeni telefonlar da ilgimi çeken en önemli özellik: arka da kameranın altında bulunan parmak okuyucu sistemi.
Kullanan var mı öneriyormusunuz? Telefonlara zam geldi istediklerim 1500 üstü bunun fiyatı çok uygun eğer iyiyse almayı düşünüyorum.
Tek elle kullanılmalı hafif olmalı kamerası iyi olmalı hafızası yüksek olmalı çabuk şarj olmalı ama çabuk bitmemeli:) ayrıca telefonun işe yarar çoğu özelliğini ne yazıkki kullanmıyoruz bilmiyoruzda..
Daha çok kamerası önemli sanırım hepimiz için ☺️ Tabi sonradan sonraya kasmaması sağlamlığı ve tasarımı gelir ☺️
Parmak izi okuyuculu, metal gövde şu an kullandığım.. fakat bunlar yeterli değil ki.. tel. onemli olan Ram, Bit ve Çekirdek, işlemcisi önemli olan.
ekran görüntüsü kesinlikle ekranı süperamoled olacak. çok yüksek teknoloji ekranlara sahip telefonlar her zaman iyidir.
Bence dünya tarihinin en iyi buluşudur akıllı telefon. Ve daha çok alanda kullanmak için geliştirilecek
O değilde ilk çıkan telefonlarda kitap kokusu gibi sıfır araç kokusu gibi koku oluyordu şimdikiler hiç kokmuyor kokulu telefon yapsınlar
KAAN marka ile 1 yil once tanışmıştim. Calistigim şirkette kullaniliyordu en begendigim yani hizi oldu
Piyasa standartlarına göre iyi bir telefon olduğu belli, fakat tercih edilmeme sebeplerinden biri adının duyulmuş olmaması olabilir..
Güzel bir telefona benziyor. Benim telefonum da yerli yapım.. pili iyice gittiğinde bunu düşünebilirim.
Hizli olsun yeni surum yazilimi olsun ve en onemlisi fiyati coooooookk dusuk olsun.
Tabi kaliteli ve saglam da olsun.
Keske bir de Turk Mali uretim olsaydi. Elalemin Çinlisi kazanacagina kendi ekonomimize az olsa katkida bulunurdu.
Metal gövde, incelik ve renk benim için çok önemli. Kısaca nasıl göründüğünü teknik özellikleri kadar önemsiyorum :)
Telefonun kilifini bazen takip bir kac gn snra cikartmm.
Baska telfon almism gbi geliyoo ilk gunleri😄😄
İşlemci hızı, kamera lensi, ram kapasitesi, dahili bellek ve çok önemli bir kriter olan pil ömrü.
Ben öncelikle bu özelliklere bakarım.
Yerli bir telefon herhalde...
Fiyatları nasıl acaba?
Kaan die tlefon ismimi olr ya ama yinede telefon guzel
Kendi telefonumdan gayet memnunum değiştirmeyi düşünmem
İnce tasarımlı olması gerek bide ağır olmasın, ayrıca çekim kalitesi iyi olmalı 😊
kaliteli prejtijli bir markayı kullandığımın verdiği ferahlık la sorunsuzu yaşıyorum ;)
Yiğenim bundan almış kendine, ben beğendim iyi telefon.
Tasarımıyla, tek elle kullanmaya uygun olması ve hayatımızı kolaylaştırması
Artık bizden de çıksın bu tarz teknolojiler cok güzel öncü niteliğinde
Teknolojinin sonu yok. Aldığın ürünü mümkün olduğunca uzun süre kullanacaksın
Yeni telefonu eline aldınmı ilk kamera bakarsın sonra menünün akış hızına offf 😂😂
Sanırım almayı düşündüğüm modellerle kıyaslamam gerekecek
Benim için erkan ve hızlı nete bağlanma gerekli bilgiler için teşekkür ederim 😊
Teknolojının her turlusunu severım. her geçen gun daha kullanışlı bır ozellık çıkıyor
Güzel çalışma olmuş emeğine sağlık bilgilendirme için saol
Telefon kullanmak güzeldir, uğraşacak birileri varsa
Doğru noktalara değinmişsiniz. Kardeşime hediye olarak düşünebilirim.
Kalite ve sarj dayanikligi telefonlarda çok önemli bence. Her telefonda olmali
Kalite = Pahalık Diyenlere Şimdiye Kadar Kaan'mışız Gururla Yerli KaanN2 Güzel Telefon.
Benim aradığım tek şey: müzik de iyi ses vermesi. Pil ve ekran teknolojisi öbemldi
Sonu önemli olacak. Pardon.
kamerası güzel olsun başka özelliği çalışmasada olur :D
Çok güzel arkadaşım kullanıyor hem ucuz hem kullanışlı gercejten
Büyük olmalı benm için birde kamerası iyi olmalı fiyatı önmli değil
Bir Türk markasının böyle güzelliklere imza atması ne hoş.
Cep telefonunda da yerli üretime geçmişiz vayyy bee😀👍
İleri ki zamanlarda telefon alabilirsem bu tlfna bakabilirim😊
Özellikleriyle göz kamaştıran bir telefon almak gerek
Telefonunu yenileyecek arkadaşlara güzel bir seçenek olmuş :)
En önemlisi akıllı telefon olması. Yani bilgisayar gibi olması..
daha yakından incelemek gerek. bayilerde incelemeli
Artık vücudumuzun bir uzvu gibi oldu bu akıllı telefonlar.
En ucuzu ama en kalitelisi olsun...
Tesekkurler :)
Bir telefonun tasarımı çok önemli benim için. Rengi, tipi.. vs.
Vavv çok hoş bir tasarım zaten benim için zarifliği önemli telefon seçiminde. :/
Çok güzel hazırlanmış! Hepsi önemli ve kullanırken gerçekten rahat ettiren detaylar.
Önemli olanı pil ömrü, kamerası ve hafızası. Parmak izi okuyucu falan stabil şeyler artık.
Bende almayi dusunuyorum çok iyi bir telefon fotoğraf kalitesi mükemmel kiz kardeşimde var
telefonu yakından incelemek lazım. bu telefon aklımda, paylaşım için teşekkürler.