Samsung kullanıcılarını, takipçilerini yakından ilgilendiren bir Bence ile beraberiz. Her zaman övmek olmuyor maalesef. Yaşanan bazı olumsuz durumları kaleme almak, teknoloji ile ilgilenen arkadaşlarım ile paylaşmak benim için çok önemli.
Galaxy Note 8 kullanıcıları sinir küpüne dönüştü. Eğer son günlerde bu cihazı alma düşüncen varsa aman dikkat!

"Keşke almasaydım" dedirtiyor!

Bu cihazı kullanan teknoloji meraklıları pişman oldu diyebiliriz. Sebebi ise cihazın sürekli donuyor olması!
Ne format atmak çare oldu bu derde, ne telefonu yeniden başlatmak!

Cihaz kullanıcıları telefonun sürekli donmasından oldukça şikayetçi. Denenmesi gereken tüm yolları denemişler fakat sonuç hüsran! Sorunu yaşayan bazı kullanıcılar önbelleği temizlemeyi ve hatta fabrika ayarlarına geri dönmeyi bile denemiş, ancak başarısız olmuş.
Samsung sessiz kalmaya devam ediyor, kullanıcılar mağdur!

Samsung sorunun çözümü ile ilgili en ufak bir adım dahi atmıyor, atmayacak gibi görünüyor. Arkadaşlar bu cihazı kullanan kullanıcıların %70 gibi bir çoğunluğu bu problem ile karşı karşıya kalmış durumda. Ben bu problemin kullanıcı hatası olduğunu veya kullanıcıdan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum. Cihazı kullanan mağdur arkadaşlara geçmiş olsun diyorum!
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar