Güncellemeler
+1 yıl
Fikri olan yok mu?
Selam hiç balensiz penye sütyen kullanmadım hep balenli kullandım ancak telleri çok çabuk çıkıyor. Balensiz toparlayıcı sütyen kullanan var mı iyi tutuyor mu benim bedenim 85C yani biraz büyük tutar mı sizce teşekkürler
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Uyurken giyilir hafif stlet gibi