
Geçtiğimiz gün Nişantaşı'nda görüntülenen Duygu Sarışın, gazetecilerin sorularını yanıtladı. Ünlü oyuncu, sevgilisi Çağatay Ulusoy ile ilgili soruyu da yanıtladı.
İçerde dizisinden sonra Çağatay Ulusoy ile ilişkisi başlayan güzel oyuncu Duygu Sarışın, geçtiğimiz gün Nişantaşı'nda görüntülendi. İki ay sonra evinden çıktığını belirten Sarışın, "Diş hekimime gelmek zorundaydım" dedi. Karantinada süresinde yaptıklarını anlatan oyuncu, "Kendi çapımda senaryo yazıyorum, küçük mozaikler yapıyorum” diye konuştu.
Karantina süresinde ailesini özlediğini belirten Duygu Sarışın, "Annemle babama sarılmayı çok özledim. 7 aydır temas edemedim onlara” dedi.
Gazetecilerin "Karantina günlerinde birçok kişi yemek yapmaya merak sardı. Çağatay Bey mutfakta nasıl?" sorusu üzerine Duygu Sarışın, "İyidir mutfakta. Ama çok özel sorular bunlar, konuşmayayım" diye cevap verdi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
midem kalkti Cagatay bu nasil bir cirkinlik tanrim hem cirkin hem kendini bir halt saniyor saki kral ile beraber bir uyusturucu bagimlisiyla berabersin tatlim bu kadar havalanma
Kıskançlık seziyorum
@Raşitkaptan neden ne dusundugumuzu soyledigimizde kiskanclik oluyor. Nesini kiskaniyim hem
Uyuşturucu kullansada karizmatik adam yalan yok yani
@Raşitkaptan cirkin demedim zaten
Kızmıcaksan duygu sarışında güzel bence 😁
mutfakta nasıl derken kadın yanlış anlamış heralde . d
waovv bir haber değilmiş sıradan ünlü sevgili sorusu cevapları bunlar sdajsa
Sizi editör yapanın ben...
Tövbe tövbe konuşmayayım serap
bence duygu ve çağatay çok yakışan çiftler arasında maşallah
Abi o kadar yakışıklı adam gidiyo bu kıza bakıyor ben bunun yerinde olsam selena gomez i tavlardım..
bu kızda çok güzel
Çirkin şansı var kızda
YEMEK YAPMASI ÖZEL KONU MUYMUŞ NEEEE
Cinsellikle karıştırmış herhalde.
Çağatay çok kilo almış.
tamam da bu salakların özel hayatından bana ne.
Aman yaa
Değişik bir çift
Değişik 😂
AFiyet olsun uu