
Koronavirüs tedbirleri kapsamında cuma günü İçişleri Bakanlığı, 30 büyükşehir ve Zonguldak'ta 2 gün sokağa çıkma yasağı ilan etmişti. Sokağa çıkma yasağını duyan binlerce vatandaş, marketlere ve fırınlara akın etti. Ünlü şarkıcı Demet Akalın, dışarıya akın eden insanlara sosyal medya hesabından tepki gösterdi.
10 Nisan'da İçişleri Bakanlığı'nın yayınladığı genelge ile 30 büyükşehir ve Zonguldak'ta 2 gün sokağa çıkma yasağı ilan edilmişti. Sokağa çıkma yasağının getirildiğini duyan binlerce vatandaş, market ve fırınlara koştu.
Ünlü şarkıcı Demet Akalın, Twitter hesabından dışarı çıkan insanları eleştirdi. Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'nın fotoğrafını paylaşarak, "Bu adama çok üzülüyorum. Emekleri çöpe gitti. Bizim de umutlarımız..." ifadelerini kullandı.
Bu adama üzülüyorum... emekleri çöpe gitti.. bizimde umutlar pic.twitter.com/JIQPNCijsU
— Demet Akalin (@DemetAkalin) April 10, 2020
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Sokaklara akın etmek yanlıs tabi ama burada halka kızamazsn 2 saat öncesinden söylenir mi böyle bir sey evin de yiyeceği olan vardır olmayan vardır bebeği olan vardır hastası olan vardır vs. Ama hükümeti de elestiremıyorsn ki tweet atanlarla insan hakları koruyucularıyla gazetecilerle dolu ceza evleri yazık..
Demet önce kendine bakacak çocuğunu çıkarttığıni dışarı ne çabuk unuttu
Kendisi o kadar yasaklara riayet ediyor ki evden çıkmamak için eve kebapçı çağırdı 😝🤣
Demet, sen karisma bence bu işlere. Seni epey aşar..
Sitem edeceğine elini cebine at. Anca oturduğun yerden sitem et.
Hikmet bunlar sağlam laflar :)
Haluk Levent sitem etse baş tacıda Demet Akalın sitem edince etkisiz eleman
Harbiden yaa ne kadr boş insanlar sanki kıtlık gelmiş gibi
kendi dolabı full dolu tabi evde kasa kasa stok yapıyor millete laf ediyor sonra aptal şey
Bu çingeneye ne oluyor da konuşabiliyor ulu orta, senin ağzını yırtarım kız, konuşacağına git fakire fukaraya yardım et rüsva karı...
Gece 22 de yasak cıkaranlara ne demeli demedim de bakalım
Bunlara ne oluyorsa siz yapmayın derler kendileri yaparlar
kendini dusunmeyen ailesini dusunmeyen insan bunlar orada aldı ise virüsü aldı gitti evine
Bu da her olayda illa adını duyuracak
Demete kim sitem etsin acaba
2 saat sonra sokağa cıkmak yasak. Hadi canım sende
Bunlara ne oluyor yaaa
Ben de ettim
İlk defa haklı
Haklı
Deemt'i severim.
herkes sitem etti
Aferin ona
Haklı valla
İyi etmiş
Siteminde haklı.