
Corona virüsün yayılmasını engellemek amacıyla yetkililer, sürekli olarak bir araya gelmeyin ve sosyal mesafeyi koruyun çağrısı yapıyor. Antalya'da 51 kişilik grup, bu uyarıları hiçe sayarak bir araya geldi ve doğum günü partisi yaptı.
Corona virüsün yayılma hızının çok yüksek olmasından dolayı uzmanlar ve yetkililer, bütün vatandaşları gerekmedikçe evlerinden çıkmaması konusunda uyarıyor. Antalya'da 51 kişilik grup, uyarılara kulak asmadan sokakta doğum günü partisi yaptı.
İlk önce arabalarla drift yapan gruptaki kişiler sonrasında ise sokak ortasında dansöz oynatıp alkol aldılar ve doğum günü pastası kestiler. Bu sırada devriye gezen Trafik Denetleme Müdürlüğü'ne bağlı sivil radar ekibi, durumu Kepez İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne bildirdi. Kısa sürede bölgeye gelen polisler, kaçmak isteyen bir sürücüyü otomobilin lastiklerine ateş ederek durdurdu.
Koronavirüs sebebiyle uyarıda bulunan polis, gençleri tek tek çağırarak kimlik kontrolü yaptı ve Kabahatler Kanunu'na göre kişi başı 392 lira para cezası kesti.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 