Google NewsTakip Et

Uyarılara Rağmen Antalya'da 51 Kişi Bir Araya Gelip Doğum Günü Partisi Yaptı

Antalyada doğum günü partisi
Antalya'da doğum günü partisi

Corona virüsün yayılmasını engellemek amacıyla yetkililer, sürekli olarak bir araya gelmeyin ve sosyal mesafeyi koruyun çağrısı yapıyor. Antalya'da 51 kişilik grup, bu uyarıları hiçe sayarak bir araya geldi ve doğum günü partisi yaptı.

Corona virüsün yayılma hızının çok yüksek olmasından dolayı uzmanlar ve yetkililer, bütün vatandaşları gerekmedikçe evlerinden çıkmaması konusunda uyarıyor. Antalya'da 51 kişilik grup, uyarılara kulak asmadan sokakta doğum günü partisi yaptı.

İlk önce arabalarla drift yapan gruptaki kişiler sonrasında ise sokak ortasında dansöz oynatıp alkol aldılar ve doğum günü pastası kestiler. Bu sırada devriye gezen Trafik Denetleme Müdürlüğü'ne bağlı sivil radar ekibi, durumu Kepez İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne bildirdi. Kısa sürede bölgeye gelen polisler, kaçmak isteyen bir sürücüyü otomobilin lastiklerine ateş ederek durdurdu.

Koronavirüs sebebiyle uyarıda bulunan polis, gençleri tek tek çağırarak kimlik kontrolü yaptı ve Kabahatler Kanunu'na göre kişi başı 392 lira para cezası kesti.

Son Güncelleme: 19 May 2026 / 16:05
Uyarılara Rağmen Antalya'da 51 Kişi Bir Araya Gelip Doğum Günü Partisi Yaptı
Cevapla