Didem Soydan Sosyal Medya Hesabından Üstsüz Fotoğrafını Paylaştı (Foto Galeri)

Serap Aksu r
Didem Soydan
Didem Soydan

Manken ve iş kadını Didem Soydan Instagram hesabından üstsüz fotoğrafını paylaştı.

Sosyal medya hesabından yaptığı cesur paylaşımlarla adından söz ettiren Didem Soydan, Instagram hesabından yaptığı paylaşımla yine gündeme oturdu. Ortaklık yaptığı jean markası için objektiflerin önüne geçen başarılı manken sırtı dönük ve üstsüz bir şekilde sevenlerinin karşısına çıktı. Didem Soydan şu sıralarda Selami Şahin'in oğlu Lider Şahin ile büyük bir aşk yaşıyor.

06.48 didemsoydan (@didemsoydan)'in paylaştığı bir gönderi ()

Didem Soydan Sosyal Medya Hesabından Üstsüz Fotoğrafını Paylaştı (Foto Galeri)
Didem Soydan Sosyal Medya Hesabından Üstsüz Fotoğrafını Paylaştı (Foto Galeri)
Didem Soydan Sosyal Medya Hesabından Üstsüz Fotoğrafını Paylaştı (Foto Galeri)
Lider Şahin - Didem Soydan
Lider Şahin - Didem Soydan
Son Güncelleme: 27 Ağu 2019 / 04:08
Didem Soydan Sosyal Medya Hesabından Üstsüz Fotoğrafını Paylaştı (Foto Galeri)
34
17
Görüşünü yaz

En İyi Erkek Görüşleri

  • Ranzi
    Bazıları ne var bunda demiş, git gide çağdaş bir toplum olduğunu sanan genişler yetişiyor. Bu fotoğrafı gündeme gelmek için paylaştığı da apaçık ortada buraya gelip duyar kasmayın. Çağdaşlık bu değildir, çağdaşlık görüşlere saygı duymak dini, dili, ırkı ne olursa olsun birlikte insanca yaşamaktır gına geldi sizin çağdaşlık anlayışınızdan artık...
    Görüş hala geçerli mi?
  • Volrath
    Bır sey yok bu fotoda anlamadım ki hayır bıkınılı falan olup sırtta bır ıp görseniz cok mu farkedıcek abartmayı millete bok atmayı o kdar cok seviyorsunuz Kı yorumlara bak
    Görüş hala geçerli mi?

En İyi Kız Görüşleri

  • Gizli Üye
    Firmaların pazarlama konusunda kadın bedenini çıplak kullanmaları da bir çeşit istismar ya da şiddet değil mi?
    Günahı geçtim bireysel saygınlık anlamında dekoltenin bir sınırı yok mu?
    Bir de şey türedi bir yanlışı söyleyince siz başka yanlışlara bakın kafası. O da yanlış o da yanlış. Bu neden anlaşılamıyor acaba?
    Görüş hala geçerli mi?
  • Gizli Üye
    Sırt işte ne olabilir ki başka. Bundan da tahrik olanda ne bileyim.
    Görüş hala geçerli mi?
    • Oğuzhan70

      Öyle deme bu ülkede damacana ya vitrin mankenine bile tecavüz edildi 😁 bencede bişey yok abartacak

    • Gizli Üye

      @Oğuzhan70 baksana kızın teki namus elden gidiyor diye soru sormuş 😂 tecavüz edilse niye açık sırtı paylaşmış hak etmiştir diyen tiplerden.

    • Oğuzhan70

      Valla daha ciplaklarini görüyorum ama tecavüz de etmedim hiç 😁

    • Hepsini Göster

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

1532
  • İnekliPijama
    Bu kadın da nasıl ilgi çekeceğini şaşırdı. Neyse ki Yunanistan'a iteklemeye gerek kalmıyor.
  • mrwhitewolf
    üstsüz deyince meme fotosu var sanıp geldim sırt fotosu çıktı, editör sen bize clickbait mi atıyorsun?
  • aSeS_06
    Üstsüz değil bu. Sırt dekolteli bir kıyafet sanırım bu 🤔
    Duvara tırmanma şeklindeki pozu da ayrı ve anlamlı bir hava katmış resme😁😁
  • Ateist_Türk
    Bu daha çok üstsüz değil de, sırtsız olmuş gibi :D Ben bir çıplaklık bir şey göremedim. Önden bakmak lazım bu fotoya. :) Sözün özü güzel kadın.
  • eflatun477
    yarın bir gün çocukları yanlışlıkla anaları olduğunu bilmeden bu resme bakarak 62/2 çekerse ne olacak bu resimler mmilleti azdırmak için yazıkalr olsun
  • güneşeaşıkkardanadam
    dötünü başını açan kendini güzel dünya bana aşık sanıyor
    başka türlü maharetlerinin olmadıklarının farkındalar bedenlerini al geriye kalan koca bir 0
  • feel_free
    Sırf gündeme gelmek için yapıyor sonra millette buna özgürlük diyor açık olunurda bu baya abartıyor
  • aydamlası
    Ya altı üstü sırtı gözüküyo amma abarttınız he sanki önü dönük
  • dobra_kadin
    Paylastiysa paylasti sanki bir tek o yapiyor gibi bununla gündeme gelmesi ne kadar gereksizce
  • kotukizzx
    Kadınlığını kullanıp kişiliginden olan birisi , ucuzluk abidesi, dikkat çekmeye çalışıyor yazikkk
  • Fkusna_Huy
    Sergilediği vücudundan başka da bir foku yok zaten.
  • Beyazorkiden
    Reklam kokan hareketler mayk. amaç ne acaba? tabi ki gündem olmak
  • zabıtkatibi
    Bende bu şekilde paylaşayım kıllı sırtımı üstsüz sayılır mı?
  • Buradaki nasılımcı kızlardan daha iyi olduğu kesin :D
  • Plasmislaas
    Gündem olsun yeter ki... İnsanların yapmayacağı şey yok.
  • oziiyaman
    Kendine güveni olmayan insanların bir biçim dikkat çekme çabaları
  • Psikopatorangutan
    Bizde bişey sandık ,:)) üstsüz ükala kadının işleri
  • sertbiraa3
    Gündemde kalabilme çabalarından biri olduğunu düşünüyorum.
  • a-clockwork-orange
    Didem Soydan ne zaman üstlüydü ki?
  • KS-Ferhat
    Birisi şunu hemen silksin
    Kendine gelir :D
  • Fatma770
    İstediğini koyar onun hesabı değil mi?
  • Birfısıltı_
    bilemedim ne desem
  • amourestbeau
    Helal olsun iste özgür türk kadını
  • kaktüsünpapatyası
    Kendini ucuzlaştırıyor.
  • missDR
    kadın güzel de pozu hiç estetik değil :(
  • Ne var bunda?
  • sinemaltun
    Şaşıran varmı?
    • kemal3334

      bu ve bunun gıbılerde kadınlık gercek kadınlık onuru yok olan bır ınsan bır ınsana sahıp ıken kendını boyle ıfsalamaz

  • basakk61
    Kendini sergilemek kim ne derse desin
  • Oğuzhan70
    Valla ben çıplaklık göremedim
  • bnnnm
    Napacaklarını şaşırdılar artık..
  • Okty_35
    Önemli birşey göremedim.
  • DrAlpHa
    Size ne? Bırakın hayatlarını yaşasınlar
  • fangoria
    Üstsüz sayılmaz sırtsız sayılır 🤭🤭
  • Beylerbeyi-06
    Tamamen gündem oluşturmak adına yapılan birşey..
  • Çok güzel kadın ya
  • bypozitif
    Bu kadın çok cesur
  • Kraliççes
    Millet nasıl konuşulurum diye yırtıyor kendini.
  • arkamı döndükten sonra bende şeyimi çıkarayım
  • polat_mazlum
    kasaaarr
  • can_4141
    hoş hatun
  • xAtaberkx
    Çok saçma
  • _uykucukişilik
    cesaretlş kadın
  • Kötü
  • erendadaş
    hiç ilgimi çekmedi
  • Gizli Üye
    bazi eksikliklerini o da boyle kapatmaya calisiyor , naapsin :/dikkat cekmek istiyor ablamiz , basarmis da gorunuyor ne diyelim :)
  • Gizli Üye
    Sırta azan kutlu milletim ve başlıkları manşetleştirecem diye halkımızın ıq sunu iyice düşüren sayın medya mensupları 👍👍👍
    • Gizli Üye

      ‘Teknik’ olarak üstsüz ama sırtı açık yani bunda ne vardı da sanki meme gt dağıtmış gibi paylaşıyorsunuz. Öbür dünyanızı çok takıyorsanız aldığın kul hakkı yolunda yardımcı olsun kardeşim

  • Gizli Üye
    Didem soydan kim
YÜKLENİYOR...