Bahar Candan Göğsü Görünen Fotoğrafını Instagram'dan Yayınlarsa! (Foto Galeri)

Bahar Candan
Bahar Candan

'İşte Benim Stilim' programı ile tanınan Bahar Candan, yine çok konuşulacak bir paylaşıma imza attı. Candan, pembe elbisesinin dekoltesinden göğsünün göründüğü fotoğraf ile gündem oldu.

Ablası Nihal Candan ile birlikte yıllar önce 'İşte Benim Stilim' isimli programa katılarak adından çokça söz ettiren Bahar Candan, son zamanlarda gündemden düşmüyor. Instagram hesabından yaptığı garip paylaşımlarla sık sık gündeme gelen Candan, bu sefer de göğsünün göründüğü fotoğraf paylaşarak adından söz ettirdi. Candan'ın fotoğraflarında göğsünün görünmesini takmadan yaptığı paylaşımlar tepki çekti. Candan'ın bu fotoğraflarda alkollü olduğu iddia edildi.

Bahar Candan Göğsü Görünen Fotoğrafını Instagram'dan Yayınlarsa! (Foto Galeri)
Bahar Candan Göğsü Görünen Fotoğrafını Instagram'dan Yayınlarsa! (Foto Galeri)

INSTAGRAM denilince başım ağrıyor yapışırken yakama 😭😭😭şaka Bahar Candan (@elitizm1)'in paylaştığı bir gönderi ()

Bahar Candan Göğsü Görünen Fotoğrafını Instagram'dan Yayınlarsa! (Foto Galeri)
43
44
Görüşünü yaz

Senin görüşün nedir?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

4443
  • Wycombe

    Gögüs ucu olmaz. Göğüs, göğüs kafesini çevreler ve bir uzuv değildir şekildr görünen meme ucudur. Zaten bir yerini gösterince ancak dikkat çekebilir kim olduğunu bilmem ama çok çirkin olduğu aşikar...

  • iHumour

    hani? göğüs görmedik? 2 adet ergen sivilcesi var ortada. benimkiler daha büyük. 38C takıyorum

    • Sen öyle deyince seni zenci filmindeki zenci şişman uyuşturucu satıcısı adama benzediğini düşünmeye başladım 😀

    • iHumour

      @Kankamstyle belki de öyleyimdir. God knows nigga :D

    • “God knows nigga”da neyin nesi 😀 internete yazdım bir klip çıktı ve klipte sıska bir zenci var 😀

    • Hepsini Göster
  • Hyun-A

    Meğer işte benim stilimde ne kadar güzelmiş ya onu anladım. hareketleriyle zaten kendi rekoruna oynuyo her sene aşıyo kendini. Keşke eskisi gbi belini inceltse poposunu falan büyütse shopla, şu an çok acayip bişeye dönüştü yaratık gibi tövbe tövbe

  • hosteldavetlisi

    onun gogsu gorunse ne olur. seyma subasi, bahar candan, hadise. bunlar istedigini yapsin, igrencler.

  • Bu kiz ne zaman ölecek onca bela okuma beddua nereye gidiyor. Abla kardes escortluk isinden baya kazaniyor

  • Dağnamıyım çok ilerde kızımda böyle olur Allah korusun

  • Bu kız niye böyle ya.. Çok mu ilgisiz acaba ailesi..

  • LadyLazarus2

    ya bir sey sorucam bu kız programdayken daha farklydı şu an resmen çocuk vücudunda gibi bir sey yani

  • Necrosomnium

    Destursuz ağaç altına mı çöğdürmüş, ne yapmış bu böyle?

  • BenLinus

    Boş insanın teki bana göre. İsterse soyunsun çok bir anlam ifade etmiyor böyleleri bana

  • Midem bulandı tipinden, hareketlerinden. bu ünlü mü şimdi

  • Yeni keşfedilmiş deniz canlısı gibi bu ne ya? İnsan kalitesini niye bu kadar düşürür ki? Yazık vallahi

  • SizeGoreOyle

    Mk bunun babasi anasi yok mu nerden turuyor bu gereksiz amipler anlamiyorum ya..

  • Topluma fazladan karbondioksit salgılayan varlıklardan biridir.

  • _Judge_

    Çocuk gibi duyuyor ekranlarda olgun görünüyordu birde hareketlere bak sürekli her pozda dudak büzüp duruyor allah akıl versin.

    • _Judge_

      Çocuk gibi duruyor ama ekranlarda olgun gibiydi*

  • rroommeeoo

    Göğüs dedigin @beyazorkidem sorularındakiler gibi olur 😎

  • ALSalvatore

    Miğde kaldıran bir varlık kaliteli Adam bunun gibilerden 10 km uzak olur.

  • ikincifilozof

    12 yaşındaki bedene sıkıştırılmış erişkin gibi durduğundan fark etmem bile

  • fark_var

    Bahar Candan'ı ve göğüslerini şimdi senin yazından öğrendim. Sorun magazin takip etmemem sanırım.. Teşekkürler :)

  • períergos

    Tövbe bismillah nolmuş la buna 😱 arkadaş gördüm de böyle hem beyinden hem tipten yoksununu görmedim

  • Düşünenpembe

    Bu göbekli kamyoncu Hamza dayı kılıklıya bakıp durmayın artık 😂

  • denizcanar

    ya bu kız kim ben tanımıyorum. bu tiplere prim veriliyor üzülüyorum.

  • Zeynocmzz

    Ya alkollü ya da salak🤭Salak olduğu konusunda hemfikiriz de, alkol konusu tartışılır😁

  • Gerçekten çooook çirkin ve mide bulandırıcı bu nasıl tanındı 🤮

  • Clemyy

    Buna hallenende ne biliyim.

  • nerdenbileyimbenn

    Bebe buu?

  • Sydno

    Hallere bak.. para yanlış insanlar da.

  • Asil_kadinnn

    Göğüs nerde

  • Midem bulandı.

  • aklı olmadıgı gibi gouslerıde yok ahahaha

  • Allah akıl vermiş de bu kullanmayı unutmuş yazık

  • Igrenc

  • Çö123çiçeğirt

    Tövbe estağfurullah

  • barraquda

    Iyice serkeşe donusmus bu ne hal?

  • murat2503

    Benim göğüs kasım daga fazla 😂

  • Bahar Candan niye bu kadar çirkin olmuş ki

  • O neydi gız 😂😂

  • Jadeite

    Bir kaç güne unutulacak 😕

  • Toplum ne ki gündemi ne olsun şuraya bak

  • e1b1r1u1

    Bu ne hallll

  • Lan bu kadın tv'de instada her fotoda niye farklı

  • 01234TIP

    Bu kız niye boyle yaa

  • renas63

    nekadar çirkin bir yaratık

  • spedy6934

    Bahar Candan kim?

  • Çingene

  • meloche

    Bundan da etkilenen varsa yaşamasın zaten

  • Anybody07

    hani nerde oda gogusmu yapmayın etmeyin 😁😁

  • kahvelibiskuvi

    Ay bu bahar candan mı? Yok artık

  • Posequee

    O kadar büyük giymişki göğüsleride yok :D rezil

  • AcımasızKedii

    Olm ayni sitedeki ayprensesi gibi bu skckdkwlx

Yükleniyor...