Google NewsTakip Et

Sıcaklarla Baş Etmek İçin Motosikletine Vantilatör Taktı!

Afrika sıcaklarının bastırmasıyla birlikte özellikle ülkemizin güneyinde sıcaklar mevsim normallerin üzerine çıkmış durumda...

Bir anda bastıran sıcaklar nemli havayla da birleşince bunalan vatandaşlardan ilginç çözümler gelmeye başladı. Adana'da, hissedilen hava sıcaklık değerlerinin 47- 48 dereceyi bulmasıyla bunalan sürücü, motosikletinin ön kısmına vantilatör takarak serinlemeye çalıştı. Ne işe yarayacağı pek belli olmayan bu hareket, motosikletli mucidin arkasından gelen başka bir aracın içinden cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. Bu görüntüler özellikle sosyal medyada gündem oldu.👇👇👇👇

Son Güncelleme: 22 Nis 2026 / 21:04
Sıcaklarla Baş Etmek İçin Motosikletine Vantilatör Taktı!
Cevapla