Google NewsTakip Et

Fatih Terim, GS TV'de Konuşurken Futbolcular Stüdyoyu Bastı

Medipol Başakşehir'i sahasında 2-1'lik skorla geçen ve şampiyon olan Galatasaray'da Teknik Direktör Fatih Terim, maç sonrası duygularını ifade etmek için GS TV'ye konuk oldu...

Fatih Terim, canlı yayın esnasında şampiyonluğun nasıl kazanıldığını anlatırken bir anda futbolcular stüdyoya girerek "İmparator Fatih Terim" şeklinde tezahüratlarla hocalarını tebrik ettiler...İşte o tarihe geçen renkli görüntüler...

Son Güncelleme: 6 May 2026 / 18:05
Fatih Terim, GS TV'de Konuşurken Futbolcular Stüdyoyu Bastı
Cevapla