Google NewsTakip Et

Fenerbahçe'den Sonra Galatasaray da Avrupa'ya Veda Etti

Fenerbahçe'den Sonra Galatasaray da Avrupa'ya Veda Etti

Avrupa Ligi’nde son 32 turunda Galatasaray, deplasmanda Portekiz temsilcisi Benfica’ya konuk oldu. İlk maçı sahasında 2-1 kaybeden temsilcimiz Portekiz’de rakibiyle 0 - 0 berabere kalarak Avrupa Ligi'ne veda etti... Bu sonuçlarla beraber Avrupa'da hiçbir temsilcimiz kalmadı.

Son Güncelleme: 8 May 2026 / 17:05
Fenerbahçe'den Sonra Galatasaray da Avrupa'ya Veda Etti
Cevapla