Google NewsTakip Et

İstanbulluların Pazartesi Sendromu İçin Seçimi Kahveden Yana Oldu

Scott Yemek, 2018 yılına ait siparişlere göre oluşturduğu yemek raporunu açıkladı. Buna göre, 2018 yılında en çok sipariş edilen tatlı künefe olurken yemeklerin başını da hamburger çekti. 2018 yılının çıkış yapan lezzeti lokma olurken, İstanbulluların sendromdan kurtulmak için Pazartesi günlerinde en çok kahve siparişi verdiği ortaya çıktı.

En fazla yemek siparişi veren ilçeler Kadıköy, Üsküdar ve Şişli olarak sıralandı.

İstanbulluların Pazartesi Sendromu İçin Seçimi Kahveden Yana Oldu

Yılın ikinci yarısında 60 bin fincan kahve tüketen İstanbulluların favori kahvesi Latte'ydi. Latte'yi filtre kahve ve Americano takip etti.

Son Güncelleme: 26 Nis 2026 / 13:04
İstanbulluların Pazartesi Sendromu İçin Seçimi Kahveden Yana Oldu
Cevapla