Japonya'da ilkokul, ortaokul ve lise öğrencileri arasında yaşanan intihar olayları son 32 yılın en yüksek oranına ulaştı. Yetkililere göre, öğrenciler aile veya okuldaki sorunları nedeniyle intihar ediyorlar.

Japonya Eğitim Bakanlığı tarafından ülkede yaşanana çocuk intiharları son 32 yılın en yüksek seviyesinde ve bu rakamlara göre 2016-2017 yılı ile 2018 Mart ayı arasında ilkokul ve lise çağındaki 250 çocuk yaşamına son verdi. ülkede kaydedilen çocuk intiharı vakalarının son 32 yılın en yüksek seviyesinde olduğunu belirtildi.
268 çocuğun intihar ettiği 1986 yılından beri görülen en yüksek rakama ulaşıldığı ve intihar nedenleri arasında ailevi sorunlar, okulda karşılaşılan zorbalıklar ve gelecek kaygısı olduğu belirtiliyor.
Ayrıca intihar eden 140 öğrencinin geride herhangi bir not bırakmaması, intihar etmelerinin nedeninin bilinememesine yol açtı.
Japonya Eğitim Bakanlığı yetkilisi Noriaki Kitazaki konu hakkında bir açıklama yaparak, "Öğrenciler arasında intihar oranı yüksek. Bu, ele alınması gereken ve endişe verici bir mesele" şeklinde konuştu.
Kaynak: DHA
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer 
En İyi Cevaplar