Instagram'dan Onaylı Hesap İsteyenlere Müjde

Instagram, Temmuz ayı itibariyle ilk olarak Avustralya'da sunduğu onaylı hesap talep etme özelliğini ilerleyen günlerde tüm dünyaya sunacak. Bunun anlamı, artık dileyen her Instagram kullanıcısının onaylı hesabı olacağı anlamına gelmiyor; sadece hesabınızın mavi tik alma ihtimaliniz varsa artık bunu doğrudan siz talep ederek öğrenebileceksiniz.

Instagram'dan Onaylı Hesap İsteyenlere Müjde

Instagram'da bazı profillerde gördüğümüz mavi tık işareti, o hesabın Instagram tarafından onaylandığını gösteriyor. Buna Onaylı Hesap deniyor. Daha çok tanınmış, ünlü kişilerin profillerinde görülüyor. Çünkü bu tür kişi hesaplarının taklit edilme veya mağdur olma ihtimali yüksek.

Bugüne kadar Instagram kendi kriterleri üzerinden otomatik olarak onaylı hesap oluşturuyordu. Ancak ilk olarak Avustralya'da uygulanan yeni özellik, çok yakında tüm dünyada kullanılabilecek. Yani çok yakında sadece profil sayfanıza girip ayarlar kısmından onaylı hesap için 'başvuru'da bulunabileceksiniz.

Ancak burada dikkat edilmesi gereken bir şey var; çünkü bu özelliğe her ne kadar Ayarlar kısmından ulaşabilecek olsanız da bu sadece başvuruda kalacak. Yani siz başvurduğunuzda Instagram hesabınızı kontrol edecek ve gerektiği takdirde profilinizi onaylayacak.

Tabi bu talebinize ne kadar sürede dönüş alacağınız şu an için bilinmiyor. Ancak olumlu ya da olumsuz mutlaka Instagram tarafından yanıt alacaksınız.

Şu an için onaylı hesap almak mümkün mü?

Instagram şöyle açıklıyor;

Şu anda yalnızca bazı tanınmış kişilerin, ünlülerin ve markaların doğrulanmış simgeleri bulunmaktadır. Şimdilik doğrulanmış simgesi talep etmeniz veya satın almanız mümkün değildir. Hesabınızda doğrulanmış simgesi yoksa, insanlara kimliğinizin gerçek olduğunu bildirmenin başka yolları da vardır. Örneğin resmi internet sitenizde, Facebook sayfanızda veya Twitter hesabınızda Instagram profilinizin bağlantısına yer verebilirsiniz.

Onaylı hesap başvurusu nasıl yapılıyor?

Instagram'dan Onaylı Hesap İsteyenlere Müjde

Yakında gelecek olan güncellemem ile bu çok basit olacak. Henüz tarihi belli olmasa da güncelleme geldiğinde Ayarlar kısmından Onaylı Hesap başvurunuzu kolalıkla yapabileceksiniz.

Instagram'dan Onaylı Hesap İsteyenlere Müjde
135
65
Görüşünü yaz

En İyi Erkek Görüşleri

  • Serkan_yyk

    Çok beklediğim ya da olsun dedigim bir şey degil. İster sosyal ister reel öyle bir yol haritam var ki gercekten beni taniyan herkes fake ya da baska biri olduğunu anlar.
    Bence mavi tık yerine sağlam bir karakterle kim olduğunuzu çentikleyebilirsiniz.
    ya da bence sahibinin dediği gibi diğer mecralari birbirine bağlayın bilen bilir bilmeyenden zaten bizene emeğine saglik

  • canerozkum

    Aslında önceden de mavi tik almak o kadar zor değildi. İlla marka olmaya gerek yok, ücretli bir şekilde panel sahipleri yapıyordu. Gerçi artık basit olması daha güzel.

En İyi Kız Görüşleri

  • Ne diyelim hayırlı olsun ihtiyacı olan kişiler için ideal çözüm çünkü çok fazla sahte hesap açılıyor sosyal medya içerisinde en azından sahtelerden arınmış olurlar

  • Aybükem78

    Çok iyi olmuş bu uygulama kopya sahte hesapla insanları kandırmaya çalışanlar bu sayede azalır inşallah.

Senin görüşün nedir?

Senin görüşün nedir?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

63133
  • greenprofessor

    Onaylı Hesap başvurusu çok iyi elinize sağlık. Süper.

  • Bitlibirbit

    İnstagram zaten başlı başına gereksiz bir ortam. Bu da en az onun kadar gereksiz bir yenilik.

  • O mavi tik olsa ne olur olmasa ne olur artist miyiz biz hiç gerek yok bence. emeğinize sağlık

  • HİÇ35

    Inst kulkanmadigim için bunun nasıl etki edicegini bilmiyorum☺

  • Bugraaltas

    Çoğu ergenin onaylı hesabı olması da kötü olacaktır.

  • Gmztnmz

    Acaba ne işime yarar; hiç 😂 Ama bilgi için teşekkürler 👍

  • RahatveHuzurlu

    İnstagram daki herkes benim gerçek olduğumu biliyor zaten bana bir faydası yok

  • ersnkrcn

    Güzel bir gelişme zaten sadece instagram kullanıyorum.

  • Fulyafurkan

    böyle güzel bir proje ye imza atan emeği olan herkese tşkler

  • ruh_halimguzel

    Fake ler icin kotu habet
    Bu site icibde olsa keske

  • AegonTargaryenTR

    En azından xper için boş bir şey anlatmıyor güzel...

  • deli1994

    YouTube de büyürsem bir gün evet onaylı hesabım olabilir. YouTube kanal adım NAKAFİLE

  • bendeakrebim

    Hesap çalanlar için yine bir şey farketmez... Bunu önlemeleri lazım. Emeğine sağlık

  • elifhemsire9

    Ben sevindim bu duruma ama biz yine yararlanamadık 🤦‍♀️ En azından ben 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

  • Mai_sevdam

    Engelledigin halde mesajının gelmesine de çözüm bulmslilar. Engeli kaldırdığında mesajı geliyor

  • eflatunmavii

    Aman aman önce bir benim hesap ekleme engelimi kaldırsınlar

  • demedeme

    İnstagramı aktif olarak kullananlar için güzel bir özellik. Ancak benim için çok da mühim değil :)

  • mpScymga

    Öyle herkesi almazlar belirli statüye sahip hesapları kabul ediyorlar.

  • Yakısıksız39

    Evet güzel bilgi ama kullanmıyorum ınstagram elinize emeğinize sağlık

  • BirKedii

    Ben yararlanamıyorum, yararlanabilen varsa hayırlı olsun

  • maridin

    onaylı olsa ne olacak olmasa ne olacak, yinede eline sağlık

  • sibernetikorganizma

    elinize sağlık güzel paylaşım
    "olunca ne olacaksa artık"

  • Vindicta

    Evlenirsem büyük ihtimal sosyal medyayı kapatacağım.

  • Gerzeli1907

    Harika bir haber ama ünlü olmadıktan sonra ne fayda

  • Burakulu34

    Bende istiyorum. Yoo napcam ki ya. Beni kim ne yapsin

  • Penbelipanter

    İnsta artık saçmalıyor bence yok tinderdan özenti yapmalar yok onaylı hesap yok snapchatten çalmalar

  • Highlader

    Ks de cinsiyet onayı yapsa keşke , o kadar çok pembe görünümlü Harun var ki...

  • AROMATERAPİ

    Basite indirgenmiş.

  • Delispony

    İnst kullanmıyorum Allah'tan 😄

  • evrenization

    Hep de bunu merak ediyordum. şaka şaka maksat xper

  • El-Chapo-Denisino

    aman ne büyük bir şey ya huu

  • UcanCereyanKablosu

    Sırf bunun için instagram açabilirim 😁😂

  • JosheFTW

    Harikasın 💞💞

  • Kubranur1

    👍👍

  • Fonveds4

    Himm anladim

  • hayrabolu

    ben yarın emen başvurayım cok güzelmiş

  • leylanurana

    oo cok supermish ya)

  • Hello1342

    Oha ani valla muko

  • simuxax

    İyi ki sosyal medya kullanmıyorum :P

  • Garibb

    İyi olmuş

  • ronaldo_66

    Yani ünlü olmayanlar için değil

  • inflames__-

    güzel ama işim olmaz

  • samedjackson

    güzel olabiir

  • çağlar1996

    Benlik birsey değil 👎

  • mimariçem

    Eline sağlık

  • Ebruburcak

    Teşekkür ederim. Taklitçilerin önüne geçecektir.

  • yargidagitici

    fenasın

  • Asosyal07

    Çok iyi olur fakelere son

  • Keyifcim

    Teşekkürler

  • Limonkabugu_

    Cok önemli değilki

Yükleniyor...