Google NewsTakip Et

Belediye Otobüsü Alevler İçinde Kaldı, Facia Kıl Payı Atlatıldı

İZMİR'in Karşıyaka ilçesinde, seyir halinde motor bölümü alev alan belediye otobüsü, kullanılamaz hale geldi. Olay anında otobüste yolcu bulunmaması olası faciayı önledi.

Belediye Otobüsü Alevler İçinde Kaldı, Facia Kıl Payı Atlatıldı

İZMİR'in Karşıyaka ilçesinde, Çiğli'den Karşıyaka yönüne giden seyir halindeki 35 FU 343 plakalı belediye otobüsü, motor bölümünden alev aldı. Alevleri hemen fark eden şoför otobüsü yol kenarına çekti. Çevredeki vatandaşlar da yangını fark edince yangın tüpleriyle olaya müdahale ettiler.

Durum itfaiyeye bildirilince olay yerine gelen itfaiye ekipleri hemen müdahale ettiler.

İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kısa sürede söndürülen yangın sonrasında otobüs kullanılamazhale geldi. Otobüsün servis dışı olması ve içinde yolcu bulunmaması ise faviayı önledi. Yangınla ilgili soruşturma başlatıldı.

Belediye Otobüsü Alevler İçinde Kaldı, Facia Kıl Payı Atlatıldı

#haber #haberler #gündem

Son Güncelleme: 21 Nis 2026 / 05:04
Belediye Otobüsü Alevler İçinde Kaldı, Facia Kıl Payı Atlatıldı
Cevapla