Genelde göz kapakları biraz düşük gözler kısık yapıda oluyor. Gerçekten çoğunun gözleri böyle. Bu onların ırkına has bir şey mi yoksa sadece benim dikkatimi mi çekti? Özellikle bu göz şekli
Cermen ırkının göz şekli değişik değil mi? Sebebi ne veya sadece benim mi dikkatimi çekti ? (Fotoğraflı ) ?
"Cermen ırkı" diye bir şey yok bu 1, fotolardaki göz yapıları aynı değil bu 2. Türkiye de dahil "Kafkasyalı" ırkına dahil olan bütün insanlar bunlara benzer göz yapısına sahip olabilir bu da üç.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
1 Cermen bir boydur o yüzden ırk dedim yanlış kelime olabilir.2 Ayrıca hepsinin aynı olduğunu söylemedim eğer açıklamayı okursan " bazısının göz kapakları düşük, kısık" dedim. 3 bu coğrafyada çok görmedim gözler genelde dışa çıkık yapıda eğer yorukse hafif badem gozlu oluyorlar
En İyi Cevaplar