Bir araştırmaya göre, erkeklerin %3’ü kendini yakışıklı buluyormuş! Sizce bu araştırma Türkiye’de yapılsa sonuç yüzde kaç çıkar?

Bence egoya dönüşmediği sürece, insanın kendini güzel/yakışıklı bulması kendine güvenini artırır..
Bir araştırmaya göre, erkeklerin %3’ü kendini yakışıklı buluyormuş! Sizce bu araştırma Türkiye’de yapılsa sonuç yüzde kaç çıkar?







#Bendeakrebim
Bir araştırmaya göre, erkeklerin %3’ü kendini yakışıklı buluyormuş! Sizce bu araştırma Türkiye’de yapılsa sonuç yüzde kaç çıkar?
Cevapla