
Ben de Marilyn Monroe gibi tıraş oluyorum!
Keseleniyorum.
At kılı fırçası kullanıyorum.
Başka bir yöntem kullanıyorum ve aşağıda belirtmek istiyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Seçenekler içinde kullandıklarım:
-Kese
-Fırça
Seçeneklerden fazlasını da yapıyorum ve epilasyon yöntemi olarak lazer epilasyon yaptırıyorum.
*Gecen bol olsun.*
O zaman da epilasyon mu vardı napsin kadın mecburen oluyordu bence
pürüzsüz kulaklar için ispirto ile kulak tüylerini yakıyorum, kadınlar denemesin.
yanaklarımı da jiletle alıyorum..
fazla güzel olmakda başa bela olsa gerek, kadın intihar etti yahu, mutlu bir hayat yaşayamadı bile :/
Cevap
15Cevap
Bu kadini bile harcadi erkek milleti intihar etti kadincagiz mutlu olamafi
Traştan 1 gün sonra yine çıkıyor zaten. Onun için her gün traş olman gerek 😄
Başka zaman sor traş oluyon diye inkar ederler. şimdi hepsi kabul etti monroe etkisi buna denir
Bende tıraş oluyom lakin onun gibi olamadım
Bu kadının bacaklarına hayranım ben
At kılı fırçası ve sarı öküz kaşağısı kullaniyom😂😂
Lazer epilasyon yapıyorum
bu kadin cokk cirkin ya
Bu kadına bayılıyorum!💕
Onun zamanında lazer vardı da olmadı mı?
Hamama gider özel ağda yaptırıp kese attırırım
yüzüne değildir umarım
Traş oluyorum :-D :-D
çok güzel efendim gerçekten dediğin gibi maşallah
Tras olmakta pürüzsüz yapmıyor ki
Ben de Marilyn Monroe gibi tıraş oluyorum!
Doğal haline bırakıyorum on numara valla :)
Tıraşla böyle cilde sahip olmak olmaz bence
Demek ki göbek her türlü oluyor
Bayılıyorum ya bu kadına👏
Türk kadınları yapılması gerekeni yapıyordur zaten
Hatun göbekli ama hala güzel lan
traş oluyorum bende :)
Marlyn Sakal biraksa bile yinede efsanedir.
Bu kadını saçma yorumlara katmayın lütfen
Hala inanamıyorum vay be..
efsane ki o
Tıraş olduğunu sanmıyorum..
Bacakları fizigi harika gerçekten
Sabun ile yıkıyorum.
At kılı fırçası iyi
Bende traş oluyorum
Ağda..
Jilet hayat kurtarir
Ağda yapıyoruz...
Mükemmel kadın
En güzeli o çünkü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar