Kızlar dudaklarıma dolgu yaptırdım sizce bu oran iyi mi biraz daha mı yapayım?

1 CC alt dudak 1 CC üst dudak ama estetikçim istersen bak biraz daha fazlasını istiyosan haftaya 0.5 CC ya da 1 CC daha vurdururuz dedi ama çok kararsızım. Böyle iyi mi acaba?
Güncellemeler
+1 yıl
Hala karar veremedim çıldırcam ya
Kızlar dudaklarıma dolgu yaptırdım sizce bu oran iyi mi biraz daha mı yapayım?
Cevapla