Güncellemeler
+1 yıl
Pacific gabrini oje kullanan var mı? Özellikle 07 tonu hakkında bilgi verir misiniz?
Hayatımda gördüğüm en berbat marka o, böyle pek kalıcı gelmedi bana hoşuma gitmedi.
Teşekkür ederim
Cevap
0Cevap
git sür bak biz nerden bilek ya
Bu tarz bir ifade doğru değil!
Senin ünlemli cümlen mi doğru 👌
Senin yorum yapmak yaptığın yorumu can sıkıntısına veriyorum. Bir daha yorum yapmazsan bence ikimizde seviniriz.
Hayır..
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar