Beyler kızda burun çok mu önemli? Kusursuz mu olmalı?

Herkese merhabaaaaaa :)) Konuya direk giriyorum. 22 yaşındayım. Boyum 175. Kilom 68. Çok demeyin fitness yapıyorum kas onlar. Kumralım. Kendimi burnum hariç güzel buluyorum. Hatta burnum olmasa kusursuz diyebilirim kendime fskhf :DD Şaka bir yana burnum kemerli değil. Aama aşağı doğru yani kalkık değil. Yüzüme göre boyutu iyi. Herkes yüzüme yakıştığını söylüyor. Ama ben taktım galiba. Dudaklarım çok güzel ama keşke burnum güzel olsaydı. Çok mu önemli beyler kızda burun?
Beyler kızda burun çok mu önemli? Kusursuz mu olmalı?
Cevapla