Kalıcı oje yaptırdınız mı? Ya da jel tırnak vs? Ya da evde hiç kendiniz yapmayı denediniz mi?

Ya bu sıralar çok kafamı kurcalıyor. Çok estetik duruyor ve o parlak bombeli görüntü çok zarif. Ama bence maliyetli biraz. Yaptıysanız malzemeleri vs nerden temin ettiniz. Genelde aliexpress falan diyorlar. Bilemedim. 1 tanesi 100₺ olan ojeler var bruhh yani.
Kalıcı oje yaptırdınız mı? Ya da jel tırnak vs? Ya da evde hiç kendiniz yapmayı denediniz mi?
Kalıcı oje yaptırdınız mı? Ya da jel tırnak vs? Ya da evde hiç kendiniz yapmayı denediniz mi?
Cevapla