
Kızlar siz tıraş bıçağı ile yüzünüzdeki ölü deriden arınma fikri hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben hiç faydalanmam, korkuyorum hatta.. çünkü 2-3 ay önce tıraş bıçağına kolumu tıraş etsem mi diye kararsızca bakarken aynanın önünden ani alınca, çeneme sürttü ve bana dünyalar tatlısı iki yadigar bıraktı.
sadece bir gun temiz gorunecek.
Sonra bir bakmissin ormanin kralina donusmus surat😂
bir ara bir espri vardı. Traş bıçağını ortak kullanıyoruz hatunla diye 😂
Hayaldi gerçek oldu))))
Ortalık el kaideye dönsün sonra yok babacım jilet bizim kızlara uymaz.
😀😀bencede
Cevap
3Cevap
Bana mantıksız geldi çünkü bayanlarda yüz tüyleri ince ve tek tük çıkar onu da yok ediyoruz fakat jilet değerse o çoğalır bence ölü deriden başka türlü kurtulmalıyız.
Bacaklara diğer yerlere tıraş bıçağı kullanınca daha çok çıkan kıllar yüzde nasıl artar bir düşünün kalsın 👎
Düşünsene sevgilin görüyor hayatım sen de mi tıraş oluyorsun diye soruyor😐 Ölü deri falan dinlemez meğer sevgilim testosteron deposuymuş der
Aslaaaa sakal mı çıksın sonra 😂 Kabasakal olmayalım 😂😂
Hayir en güzeli gülsuyunu pamuk üzerine damlat sonra yüzünde gezdir
Hahah sonra da cikan sakallar icin her gun tras olalim 😂
hayatta yüzüme permatik vurmam pişman olunur.
Ağda, peeling ve hergün cildine önem verip yüz yıkamak varken ne gerek var tıraşa.
Ne? Asla peeling diye birşey var saçmalık resmen sonra erkeğe dönelim.
Hayır. Kadınların ölü deriden kurtulmak için peeling yapması daha iyi
Tüy çıkardığına dair birkaç şey duymuştum bu sebeple kullanmam.
yüzdeki tüyleri kalınlaştırmak isteseydim kullanırdım
Traş bıçapı mı? Yok daha neler. Al bitane kabak lifi yıka yüzünü ne ölü deri kalır ne bişe
Erkek sakalı gibi çıkar ne yapıyorsunuz ya ağda yapın o zaman
Traş bıçağı bir kılı sadece 10 tane yapıyor tek mağrifeti bu
Evet hatta berbere gidin kızlar, ustura altına yatın. Estetik cerrah misali ama çok daha ucuz.
sakın yapmayın kızlar
Hayır daha neler ya 🤦🏽♀️
Kullaniyorum. Cok güzel yani seviyorum sahsen
Hayır abi saçmalamayın ahdhdhsh
Ondan sonra killi killi gezsin yapanlar gagdjfjf
Sonra Harun abiye benzeyelim
Asla ağda daha mantıklı
Yok artık katliam mı olsun
Tıraş bıçağı kullanmam ya
Asla..
çok zararlı sakın.
Sivilce yapar.
Yok daha neler
Hayır.
Daha neler..
Hayir
Yok.
asla yapmam
Hayır
Faydası var mı mış
Asla
Faydalanıyorum kız
Guzel fikir
Öyle bişey varmıymış
Hayır tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar