Neden beyaz tenli kadınlar? Biz buğday tenli ya da esmerler kadın değil miyiz?😒 


Beyaz ten genelde kuzey ülkeleri ile İskandinavya ülkelerindeki insanlara has bir özellik. E o ülkelerdeki kızlarda genetik olarak biraz güzeller. Ten rengi sadece güzelliklerinin bir parçası ama tek zaaf noktası değil. Göz rengi, fizik, saçlar, altın oran vs vs...
Türküm ama öyle bir zaafım yok. Genellikle tanıştığım kişiler arasında beyaz az kıçar.
Benim tanıştığım çoğu kişi beyaz kıçıyor
Öyle diyip sonra esmer kadınları da beğeniyorlar, boşver sen.😂
Bende bu klişeler nasıl böyle kalıplaştı anlamadım.
Cevap
52Cevap
aslında beyaz ten zordur dokunsan kızarır ağdadan sonra morarır kaşısan çizilir iz kalır terlesen bile tahriş olur öylr zordur beyaz ten bilmiyorlar
Beyaz ten resmen beni etkiliyor. Gozlerimi alamiyorum :)
Nedenini bilmiyorum ama cok begeniyorum beyaz tenli kadinlari 😍😍😍
Yok öyle bir şey buğday tenlinin üstüne tanımam. Ne öyle bembeyaz damarlar falanbelli kıl varsa onlar ap açık ortada. Beyaz ten tercihim degil.
Neden bu kadar dert ettin, anlamadım.
Ezik misiniz nesiniz ya?
Bronz tenliyim ve bir an bile beyaz tenli olmak istemedim.
Ama o scarletttt olsun o kadar beyaz ten sevmeyen bile sever bence
Aa öylemiymis bende esmer teni cok begeniyorum ya🤷🏻♀️😂
Scarlett mi bu ❤ ruslara düşkünlükleri işte beyaz tenli seviyor olmaları.. Ben oyumu esmerden yana kullanıyorum! :)
Şahsen ben buğday tenli bayanlara hastayım. Beyaz tenli nedir ya öcü gibi
Bn bugday ama vucudum cok acik beyaz yani bilmiyorum sewiyorlar heralde
Kızarması tahrik edici ondan beyaz takıntısı
kaba etlerini tokatlayınca ortaya çıkan kızarıklıktır zaaf..
Beyaz ten fantezilerimizi süslediği için herzaman ilk tercihtir
Türkiye’de beyaz tenli kızların oranı az olduğundan dolayı, göze hoş görünüp, beyaz tenli kişiyi arzulama oluyor
bende beyaz tenli kadınları seviyorum ama zamanla bu algı da değişiyor bence ya :D
Esmer kızlar çünkğ daha çekicidir beyazlar kıskanmasn diye öyle
Neden bilmiyorum ama bende hasta oluyorum
scarlett johansson cok güzel bir kadin
Oyle bir resim koymussun ki :D neyse...
Beyaz kadin 3-0 ondedir.
bunu esmer biri olarak soyluyorum.
Şu kadına karşı zaafımız olmazsa zaten erkek değilizdüüüüğğğğğğğ
Masumiyeti çağrıştırıyorlar
Beyaz ten çekiyor ağa
Çekici gözüktüğü için.
Kendileri esmer oldukları için olabilir. 😄
Daha temiz sanılıyor.
Esmerin tadı beyazın adı k. Bkma
Öylemiymiş hay aksi😀
Farklı oldukları için herhalde
Olmayan kıymetlidir hep o yüzden
Çok seksi oluyorlar herhalde ondan
Sen bu işi bilion
Daha net görünüyorlardır.
Beyaz ten çok ilgi çekici. Uyarıcı etkisi var.
Bunlar hurafe başka bir şey değil
Süt beyaz oldukları ıçin
Bende yok o, hafif esmerimsi olacak. 😳
tam tersi esmer severim..
Beyaz herzaman hoştur 🙈
Buğday ten candır bende buğday tenliyim :)
Libido ile alakalı biraz.
Çekici olması
#HacıEmre
Biz hiç beyaz peynir yemedik abi fakirdik biz
Karaborsa oldukları İçin
beynir gibim gariya baksana niye zaafımız olmasın.
kiskandin mi hatirsiz :)
Zaafım yok kimse dötünden sallamasın
Ben sevmiyorum mesela
Oylemiymis heyoo😂😂
Kadınına göre değişir
Bende beyaz ten seviyorum
Esmer ve zenci candır
Daha cazip geliyor
Çünkü çok güzeller
Alakası yok.
Öyle mi gerçekten?
Beyaz guzeldir
öyle miymiş?
Zevksizler çünkü
harıka gorunuyolar
Herkesin varr yani
benim yok :/
çekici geliyor
Kadin degilsiniz
daha görsel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar