Çirkin olmak suç mu neden çirkin olmak zorundayım?

biliyorum herkes göreceli ya da bakim gibi saçmalıklar söyleyecek. . ama ben çirkinim gerçekten. . tinerci ickici vs yakistirmalari haketmiyorum... ben de allah yarattı benimde gururum kalbim var.. sapık görünüyorum evet.. artık bende görünmez olmaktan ya da benden korkmamalarini istiyorum. .
Çirkin olmak suç mu neden çirkin olmak zorundayım?
Güncellemeler
+1 yıl
istemiyorum olcakti
Güncellemeler
+1 yıl
guncel
Çirkin olmak suç mu neden çirkin olmak zorundayım?
Cevapla