Tıraş olmaya vaktinizin olmadığı bir zamanda sevgiliniz tarafından ilk kez kıllı görülseniz ne hissedersiniz?


Önemli olan şimdi görmesi birbir leri açısından iyi olur hep güzel şeyler görerek evlenilse olmaz hem sonuçta evlenince girmicekmi hasimdi ha sonra
Kibarca hoslanmadigimi dile getiririm.
Kıl oldum obeyyy 😨😂
Ağlardım heralde..😞
Teşekkür ederim eig için..😍
Cevap
34Cevap
İnsanlik hali vakti felan yoktur derim ama bazı kizlar gidiyor bacağını jiletle aliyor yemin ederim kesmese daha hoş goruntü olur sanki saç kökü gibi siyah siyah kalıyor ayni sekilde bizim bir arkadaş var rezil olmasın veya onurunu gururunu incitmemek için soylemiyorum ama arada baya bir mesafe koydum o haliyle etekle gezer ve bacakları babamın bacaklarından daha kıllı jiletle almayın kizlar tavsiyemdir
Bir erkek arkadaşımın balına gelmişti. Kızı çok seviyordu ama bacaklarındaki ve kollarındaki kılları gördüğü için soğumuştu. Hatta ayrılmışlardı. Ben olayı toparlamıştım. Erkekler bazen kızların mükemmel olduğunu her an kılsız tüysüz her an bakımlı her an güzel koktuklarını düşünüyor olabilirler ama bu bir yaratılış. Kimse mükemmel değil.
Aynen tbrikler 👍
İnsanız olur böyle şeyler. Ama vakti oldugu halde hala böyle bir durum varsa ben o kadın dünya güzeli olsa soğurum net.
sürekli görüyor hatta dalgaya vuruyor sürekli dalga geçiyor hiçte önemsemiyorum birlikte gülüyoruz :D
Görünüşe bağlı. Eğer çok kötü görünmüyorsa sorun olmaz. Ama eğer çok kötüyse aldırması gerektiğini söylerim.
Normal şeyler bunlar yeri geliyor ben ağda yapıyorum sevgilime ne var ki bunda sonuçta doğuştan kılsız olarak doğmadık ki dimi 😎
Ben onun yuvarlak kıllarını gorucem o benim kilimi görünce igrenicek döverim onu
Aşkım sende biliyosun ki kıl çok önemli değil önemli olaaaan aşk aşk djskdksk
Bizim açımızdan sorun olmaz. Biliyoruz kıl çıktığını. İnsanlık hali.
doğal bişey bu hiçbir kız arkadasımı bu yuzden rencide etmedim
Bak güzelim olur böyle şeyler. Şimdi gördüklerini unut gitsin, ağzımızın tadı kaçmasın. Ok?
Ben onu sevmişim bir kere kıllı olsa ne olur tüylü olsa ne olur
ben gördüm kışın eski kız arkadaşımı kaptan mağara adamı gibi
sonra güldük eğlendik geçti :D :D
Uzun değilse sorun olmaz insanlık hali. Ama kikciye görmemek iyi olur tabi
Rahat edemezdim o şekilde ama o halimi de görecektir bir gün illa ki.
Tatlım insanlık hali olur öyle arada derim ben seni hep kıllı görüyorum bişey diyor muyum hiç aaa aşk olsun derdim
Yanarım yanarım ateşler e yürürüm yanarım yağmurlara karışıp yanarım
Öyle bir ihtimal yok ama olsaydı insanlık hali yani oda anlayış gösterir
Görüyor
Hiç bir sey hissetmem hatta anlamamamizliga veriyom
Eğerki kadın sürekli bakımlıysa bir kerelik böyle karşılaşmışlarsa bence dile getirmemeli ama tabiiki sürekli böyleyse tatlı bir dille uyarmalı.
O sekilde de begeniyorsa sictigi boku bile yiyebilir demektir
Evlenmesi hayirli olur
Zamanın da öyle de gördük, sıkıntı olmazdı. :)
kıl sonuçta kir değil bu duş almıştır temizdir kılı olur bacağında normal görüe erkek ama ilişki yaşncaksa temiz olsun der geçer
soruyu yanlış anladım içim fesatmış bu nasıl soru ya ;)
Kıştan kalma bacağımda az olan kılı göremez çünkü çok az çıkıyor kıl bacağımda vücudumda yok zaten. 😂
Ağzım sulanır zevk den kudururum benim karım işallah kıllı olur
ben kız arkadaşımı görmüştüm çok utanmisti sarılıp öptüm morali duzelmisti ahahha 😂
sevglim le hazırlıksız buluştuk ikimzide duşa girip gerekeni yaptık
Oha falan olurum ya şaşırırım.. kanki ağda yapmaya git derim 😂😂
unutmussa insanlik halidir olabilir bu huy edinilirse cok itici bir durum
Görmemiş gibi yaparım utanmasın diye
Utanip kotu hissettim ama o gayet normal davrandi
Duygular samimiyse iki tarafta da engel olmaz
Bir şey olmaz. Alamadım Allah Allah insanım
banane sevgili umrumda degilll
Rahat olamazdım sevmiyorum öyle.
Olabilir canım bizde insanız yani
Kızlara yönelik bir soru galiba ben gideyim. 🚶♂️
Ay yok agdasini ihmal etmesin ayol
Utanç (İnsanlık halidir ama)
Sevgilim için bir ilk olur.
bir şey hissetmem ben :D
bişey olmaz seven insan öylede sever
Bazen seksi olabiliyor
Iyyy her zaman temizimdir ben😎
kıllı olduğumu bilir zaten..
Yoo sknti yok kıllı olsa da insanlık hali sonuçta
Benim bacağım kıllı değil
Alistik artik birbirimize
Dünyanın sonu değil ya
Duygular samimiyse iki tarafta da engel olmaz
her şeyin bir ilki vardır
Cok utanirim rezillik
Aman ne reziliği abartma sende 40 yılda bir denk gelmiş onuda görmemezlikten geldin 😉😉
Zaten öyle görmesi gerek
Etek yerine pantolon giyerim görmemiş olur
Utanırdım.
Bir kız için utanç verici olur
Utanırdım
Insanlik hali.
O seviyor zaten 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar