Saçma ama bence öyle 😄

Neden acaba, sebebini bilemiyorum.

Sizce erkeklerde yara izleri çekicilik unsuru mudur?




Sert yüz yapısına sahip olan erkeklerde öyle bir etki olabiliyor ama onun dışındakiler yapmasın.
Yapmayın, etmeyin, eylemeyin hemcinslerim. (Kamu spotu da yaptık)
Amin! :D
😄 Evet, haklısın 😄
Çok amin 😄
Sakal Çekici yapıyor dediniz Maymun gibi gezmeye başladık, Şimdi de Kafamızı duvarlara mı vuralım sizlere çekici görünmek için
😂😂 Sakal candır
Kızlar Bizleri Resmen Şebek ettiler, Şekilden şekile giriyoruz, Umarım birde yara işi çıkmaz,
Değildir, kızgınken hiç bir şeyi çekici bulmuyorum. Onlar olsa olsa kırıcılık kadrajını açık unutan yaratıklar olabilirler en azından bir tanesi öyle yani.
Bulunduğu yere göre değişir. Ben mesela yüzde olan yara izinden hoşlanmıyorum...
Benim bacakta var
Cevap
53Cevap
Yok ya gadasi
bir adamda gördüm gözünün altı ve üstü kesikte yani sanki bıçak atmışlar diklemesine gözüne girmeden üstü ve altı kesmiş (yüksek ihtimal öyle olmuştur) çok özendim eski çağlarda savaşta olmuş gibi 300 spartalida oyle bir sahne vardi sanki 😂
Kaşımın ortasında yaramazlık yaparken tepsiye kafa atmışım zamanında allahtan kaşlarım kapatıyor yarayı 😌
sadece yüzde mi :D eğer vücuttakiler de çekici geliyosa dünyanın en seksi adamına bakıyosun şu an :D bir ton ameliyat geçirdim dünya haritasında benden daha az sınır çizgisi var :D
Çekici. Kaştaki jilet çok itici. Ama çenede falan güzel duruyor.
Saçma değil. Nedeni çok basit olan bir durum. Göz civarında olanlar karizmatik durabiliyor.
Kollarımı görenler kesikler var sanıyor yüreğimi görmüyorlar...
evet benimde kaşımın üstünde var 3cm lik dikiş yarası hoş duruyor
Ben yüzde sevmiyorum ama kolda felan olabilir birazda olsa
Bu karsıdakinin bakış açısı pek öyle olduğunu sanmıyorum
Dudak birlesimlerimde kesik var.. evet denmisti bu bana 👍
Kötü cocuk izlenimi veriyor ondan sanırım ama bence cekıcı degıl
Eski zamandan gelme bir özellik, eskiden cesur erkekler çekici bulunurdu ve cesur olanlar da yani böyle olurdu ondan herhalde diye düşünüyorum
Bende cok var yara kavgadan kalma aynen dikkat cekiyor.
Serserilik göstergesidir serseriyi çekici bulan kızlar daha sonra erkekler kötü demesinler
Çekicilik unsuru ise benim bir düzüne manitam olmasi lazim değil mi neden tekim o zaman
cevaplara göre yüzüme faça atacağım ona göre
😂😂
Daha çok serserilik unsurudur..
O da bir seçenek tabii 😄
Serseri miyiz biz 😃 Ne yarasi
Değil misiniz 😂 Ne biliyim belki serserilik yapmadan olmuştur yara. Ya da serserilik yaparak. Her şey mümkün 😄
Varmış demek ki, niye serseri miyiz biz ne yarası diyosun boşuna 😄
O değil de seni görünce aklıma ketçaplı ruffles geliyor shjsh :/
Çünkü ketçaplı olanını seviyorum o yüzden direkt aklıma o geliyor 😂
Sonra canım çekiyor, almaya üşeniyorum. Bana da yazıık günaaah 😄
Düşünmen yeter teşekkürler almış kadar oldun 😄
Evet falcata atmalisin sevgiline 😂😂😂😂
Abi şu momoa kadar klas bir adam daha yok
Evet ya 😒
Bence değil çünkü bende var
Değildir. Saçma gelir bana.
Bence değil bela bela
Değil bence normal işte ekstra bir şeyi olmaz
Jason güzel diğerleri kötü duruyor bence
Tabi ki de değildir. :)
Evet, kesinlikle.
Bir tane daha destekçi adhshs
Eveet
Sonunda evet diyen bir hemcinsim çıktı 😄
Ondan olabilir aynen 😌
Yok artık yani sizde 😏
o halde efsane çekiciyim :)
"Façan yansın karşim" evet bazen faça yakışır
Kolumda kocaman cam kesiği izi var çekici miyim😂
yakışıklıysa çekici yakışıklı değilse keko
O zaman ben bı saglam dayak yiyip geliyorum
Bazılarına yakışıyor.
#MelankolikDuygular
Ozmn bnde cekiciyim. Kaşımda iz var
Smdi herkes biyerini kesecek cizecek🤗
Olabilir bazı kadınların hoşuna gidiyor.
Bakış açısına göre değişir
Seven bir iki kişi görmüştüm 😏
bunlaarın yarası olmasa da cekicimk
Çirkin adamda birde gör bakalım güzel duruyor mu
Evet ben beğeniyorum özellikle kasıkta
Kaşta mı kasıktamı
@horsebigdick kaşta güzel değil bence illa suratta olucaksa gözüne yakın biryerde olabilir ya da dudağında
Hayır
Bencede öyle 😉
Evet bence de 😂
Hayır değil
Hayır
Hayır.
Hayır değildir
#hayırlıramazanlar
Farklı yerlerde çekici kılıyor
olabilir
Degil
İtici.
Elinde olmayan bir yara ise
Ya çok iyi ise
hayır😂😂
Benim karnımda kocaman bıçak izi var
Hayır
Hayır
Yok ya
Yara mı açalım şmdi 😏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar