





Aslında giyilen kıyafete göre değişir. Salaş, sportif, rahat kıyafetlerle 1. Saç modeli daha uygun olur. Ben 3 saç ayırma modelini de kullanıyorum. Dediğim gibi kıyafetine göre yapmalısın saçlarını.
Saçının ve yüz şeklinin durumuna göre değişir. Bunlara bakınca 1. resim güzel.
İlişkilerde değişiklik pozitif bir enerji verir o yüzden vakti ve zamanı geldiğini düşünen partner hepsini uygulama sabit sitilde kalmasın.
Bu tarz her sorunun altına yazdım buraya da yazıyorum. Kendine nasıl yakışıyorsa öyle taraaaa!!!
teşekkürler görüşü beğenmişsin ama kim olduğunu bulamadım bildirim geride kalmış :)
Cevap
6Cevap
Bence birincisi daha iyi hem saci kafana yapistirmadigin icin daha gür duruyo
Ikinciyi kullaniyorum fakat birinci gibi de yaptigim oluyor.
Yüz şeklin önemli ama yandan ayırmak yüzü daha kücük gösterir
Bu resimdeki gibi önden arkaya doğru dalgalı olanlar hoşuma gidiyor. Nerden ayrılıyor o bilemem
1 cinin saç rengi güzel
Yüz tipine göre değişiyor.
Kıvırcık olduğum için bilemedim sjdkd
Dağınık en üstteki gibi
O daha mı güzel duruyor? Nasıl o kadar volumlu duruyor mesela sen ne yapıyosu kullanıyo musunbisiler onun icin
Kullanmıyorum zaten öyle kabarık da durmuyor😄
Ya ben sürekli dokunma istegi duyuyorum öyle volumly durmuyo bu yüzden hep ortadan ayırmaya çalışıyorum sacimda çok seyrek ince napsam ki off
Daginik ve ortadan ayrilmis yaparim genelde
Ben hep en alttaki gibi ayırırım
en üstteki gibi sacım
Ben genelde yan kullanıyorum
İlki daha güzel
Genelde yandan.
ustteki
1 ci
1 yada3
Üstteki
Topuz😏
Birinci
1. Gibi hep
Ayrılmış
Topuz, örgü.
İlk baştaki
Yandan ayrılmış
1. Kesinliklee..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar