
Tırnaklarım çabuk kırılıyordu uzamıyordu taktım yarın sevgilimle buluşcam renkli oje pek sevmez bu da berbat mı oldu lütfen fikir verin

Cok kotu gorunuyor canım ya. Bence ustune baska bir renk oje sur renkli sevmiyor demissin ama siyah sur o cok rahatsiz etmez.
Üzgünüm ama bence hiç hoş görünmüyor. Çıkart daha iyi.
Bu ne ya sanki kopan bir şeyi japonlamis gibi duruyor
Cevap
28Cevap
Ay çıkart o ne rezalet kııız. Naylon poşet yapıştırmışsın sanki boşver takma
Hoş gözükmüyor kendi elinle tırnaginla git güzel değilse bile utanma herkesin eli yüzü güzel olmak zorunda değil.
Bence olmamış kardeşim. Kendi tırnaklarınla git daha iyi.
Onun üstünr koyu bir renl sürüp kapat diycemde feci yani eldiven taksan daha iyi
Çok yapay görünüyor.
Bir an evvel tırnaklarını temizlemelisin.😑
gerçekten çok kötü. erkek olsam elini tutmak istemezdim
Kes gitsin , normal tırnakların la git. O ney öyle 😣
Bir an önce bu tırnakları çıkar bence , baya kötü görünüyor
Gratislerde çok güzel kaliteli tırnaklar var onlardan al daha iyi duruyor
kanki takma tırnağı olduğu gibi yapıştırma. keseceksin kendi tırnak yapına göre şekil vereceksin. ve kendi yapıştırıcısıyla yapıştırma çıkıyor o tutmaz
ferrariye tofaş jantı takmış gibi olmuş çıkar bence normal tırnaklarla git
Olmamış hazır desenli tırnaklara bir bak istersen, çok renkli olmayanları da var
Ablacım bune ya 😂😂 sesli güldüm.
Ya cikart ya da nude tonda bir oje ile ustunden gec
Bu hiç olmamış orijinal olsun takma bunu
Bu ne la çıkar allasen naptın
Hemen nude mat bir oje bul sür
Ellerin güzel ama olmamış tırnaklar
Cok yapay duruyor canim ya😔
Çok kötü hemen iptal 😂
bence cok kotu duruyor cikar
Aşırı berbat. Törpüleyip şekil verseydin bari 😕
Olmamış canım ya yapışkanlar çok belli
Çok kötü öyle böyle değil
Ten rengi sürseydin keşke ya
Koli bandı yapışmış gibi o ne öyle?
Bant mı yapıştırdn o nasıl takma tırnak
Olmadı ablam bee, oy oy
evet çok kötü ruj sürrr
Çok kötü olmuş bence hemen çıkar
Kötü duruyor ya çıkar bence doğal ol
Şakamı bu sjshsh kötü olmuş
Olmadi gerek de yok bence😉
bu ne ya? tırnaksız ol ne farketcek
sakın böyle gitme olmamış
İğrenç duruyor
İgrenc. Lutfen kendiniz olunuz
Normal daha iyi bu igrenc
Öğğğkk yani
İğrenç görünüyor.
Kötü.
Doğal olun azıcık
Herşeyiniz yapay.
İğrenç olmuş
Çok kötü
Kötü olmuş bence
kötü durmus
Olmamış canım ya
Kusucam şimdi
Balicimisin kiz sen
Çok kötü duruyor
Çok iğrenç duruyor
kötü gözüküyor..
Olmamış
Cok irenccc
Bayagi kotu
Cok kötü bu ne
toynak gibi duruyor
ay kurt adam
Olmamış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar