Merhabalar kalçamım üzerine küçük kalpli melek kanatlı bir dövme yaptırmak istiyorum ama resimdeki kadar büyük değil küçük birşey önerileriniz nedir?
Bu arada sizin var mı dövme hayaliniz?
Bu arada sizin var mı dövme hayaliniz?


Son dövmemi bu hafta yaptırdım. Onun acısı daha taze sonra bakacaz:D kalça değil de kasıkta daha güzel durur bence dediğin dövme
Ya bilemedim ben kalça istiyordum😋😋 kalça için önerin var mı? Birde sende kalçana mi yaptırdın oturmada filan can acısı olur mu acaba?
Ay canım netten baktım pek hoşuma gitmedi açıkçası ama önerin için teşekkür ederim
Sırtımda vardı aldırdım tavsiyem yaptirmamanız yoksa sildirmesi baya zor
Kelebelek ya da kedi patisi daha hos benim sag ve sol kolumda var dovme biri yildiz biri akrep
Dövmenin her türlüsüne karşıyım. Bana estetik gelmiyor...
Cevap
37Cevap
Onu kimse görmezlikten kolay kolay yaptiriyorsan daha görünür bir yere yaptır ama kalcandaki dövmenin etkisi ilişkide ayrı bir hava ve heyecan katar 😊😉😊😉😊😉
Bir cesaret yapmalıyım diyorum sonra imana gelip vazgeçiyorum fhhddgh güzel olur bence.
küçük olanı
İşte kalbin köşesine ama içi dolu beyaz renk olsun istiyorum
onu dövmecin ayarlar artık
kalçanda harika durur, biraz büyük olsun dikkat çeksin
Kadınlara yakışır ama travestilere yakışacağını sanmıyorum
Ay neden yaa
Şeyimin üstüne dolar dövmesi yaptırdım. O büyüyünce param da büyüyor
Bence çok güzel durur bende bunu yaptıracağım
Benim hayalim var vücudumdaki ameliyat izini kapatmak için
Ben yapabilirim istersen para bile almam sadece o klcalara...😈
Fotoğraftaki gib Tanga ile güzel durur tabi biraz kalçalarında büyük olması lazım
Güzel olurrrr altınada kiss me yazdır ama anlayan görevini yerine getirir 😘
bende penise yaptırmak istiyorum ama kakınca resim bozulur diye yaptırmadım
Bence bir fil yaptr hortumu kalçanın arasına gelsin süper dudur sende 😎
başka şey kalmadı yaptıracak
Önerin?
Eskidi bu be, başka bir şey bul.😅
Ne mesela?
cok sevimli oluyor yaa
Tavsiye etmiyorum, hayır yok.
Yaz geliyor plajlar şenlensin diyosun...
Ay evet tatlım yakışır mı sence?
Dövme seçimin iyi olursa yakışır tabi
Bence tüfek dovmesi yaptir
Top tufek iyi gider
İlla kanatlı olsun diyosan orkid koy😂😂😂
Otururken sıkıntılı olur.
Dövmeyi bir görebilsem :)
dövme sevmiyorum..
bence gereksiz..
Bende yaptırmak istiyorum ama ailen
Dövmeci olmak vardı😂😂🤣
Kalçadan çok g*te benziyor😀😀
Neden kalça gören olcak mı ki 😀
Görebilecekler için tatlım 😋😋
bu kalcaya yakış mış senın kalcada olurmu bilmem
Abaza’lar neden artıyor sorusunun cevabı
bir kağıt ta kalçana koy foto at bakalım :)
kalçana yakışır yaptırmalısın
Tamam gel yapayım
Öpücük resmi... 💋
Neden melek.
Yani kalp melek kanatlı birşey istiyorum ama bulamadım henüz
Tamam tatlım çok iyi olur yaa
Güzel durur😊
Hayir
Dovme yaptrma bnce
yaptır güzel olur
bu sana mı ait
yaparsan öperim
yapma..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar