Ben Cimmebeck'i gördüğünüz de ilk, kadın zannedeceğiniz daha sonra dikkatli baktığınız da, erkek olduğunu fark edeceğiniz farklı bir model.


Bizzat, görseniz ne düşünürdünüz?


İlk defa gördüm. Cidden bebek gibi adammış :) Yakışıklı gelmiyor bana ama bu kadar kadınsı ve tatlı bir yüz. Güzel mi diye sorarsan evet bayaa güzel.
Gözleri, burun yapısı ve dudakları gerçekten güzel yüzündeki her bir hat birbiriyle uyumlu bebek yüzlü
Bizde model değiliz ama bende benziyom az çok :)
Saçın insanı var
@Niyona Kıskanmayın Alla alla :)
@Niyona Alla alla :D Çok talibim var erkeğim diyorum aşkım diyorlar düşün ya :ASDAda
@Niyona Hayır
@Niyona Evet
@Niyona teşekkürler
Kestir :(
@birgünbirfün O saçlar benim dertlerimi temsil ediyor sorunlarımı ne denli güçlü olduğumu siz sadece belki yakışıksız bir tip görürsün ama ben her telinde ayrı bir güç görüyorum ve sorun
Ben saçımı canım sıkıldıkça kesiyom mk benim için acıyı temsil ediyor o yüzden ne dersen de Sevmiyorum. s
@birgünbirfün Göremiyorum ki merak ettim kısa saç bayanlarda çok hoşuma gidiyor :(
:( benimki kazılı nazımı çok artist bir tip dkdöskllsdmkds bide dövmelerim falan var çok dikkat çekici şimdiki aklım olsa hiç birini yapmazdım
@birgünbirfün Kötü algılamada merak ettim görebilir miyim saç modelini
Kötü algıladım dnkdkss ve göstermeye utanıyorum https://goo.gl/images/vFYHRG şöyle bişey malesef beresiz çıkılmıyor dmkxlsa
@birgünbirfün Abowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ne ka tatlı lan :D
İşte öyle de anlayan yok
@birgünbirfün Ne kadar güzeldir şimdi görsem olmaz mı ya ukte kalır bak yüzyıllarca aklımda kalabilir :D
Bilemedim xmskaçaşapğ
@birgünbirfün Litfennnnnnnnnnnnnnnn :D
Aynı ben gibi olduğunu düşünüyorum kız ayool
Cevap
22Cevap
ben tanıyorum hatta onunla msjlaşıyorum bile.. gerçekten çok iyi bir insan o kadar iyi bir kalbi var ki gay falan da değil... onunla arkadaş olduğum için çok mutluyum... ben hayatımda böyle nazik iyi kalpli bir insan görmedim.. kendisi hong kongda yaşıyor. allahım ona uzun ömürler versin..
bence çok itici :) güzellik göreceli bir kavram sonuçta cinsiyeti kadın olsa güzel değil erkek olsa güzel değil kişi cinsiyetini taşımalı iki cinsiyete de benzememeli
Kadınsı olmak ve yakışıklılık tam olarak nasıl bir bağ kurdu anlamadım.
Kadınsı erkekler yakışıklı mı?
ben direk erkek bu dedim. kemikli, erkeksi bir yüzü var çünkü. alttaki fotoğrafta kadına benziyor ama.
Bende değişik duygular olmadı.
Ama arkadaşım olsa sürekli acaba gay mi? diye düşünürdüm.
#KitaplarKalpKırmaz
Ben bakar bakmaz erkek olduğunu düşündüm zaten. Bence çok hoş. 😂
İlerde trans olmaya karar verebilir. Pozlara bak Allasen.
Bu adam herhangi bir vampir filminde oynasa o film kesin tutar.
Ay canim sen naptın kendine niye böyle oldu derim. Yakışıklı ama itici de duruyor.
Anlaşılan soran bu tür şeyleri seviyor belli. 👎👎👎
Erkek dedigin benim gibi kara kaş kara goz olir bu ne 🙂 kiskanmadim ki.
Hem yakışıklı hem güzel olabiliyor. İlginç bir özellik😄
Bu kim ola ki? Abimden başkasını gözüm görmüyor benim 💕
Tanimıyordum.
#Musmutlugünler🌻
Bildiğin kerimcan durmaz gibi bir şey bu 😅😅
Bunu hamile bırakırlar dediydi dersiniz
Ay bu adam ülkemizde olsa parcalarlar
İki arada bir derede kalmış model sanırım. :):
Model olmasında ben varım
Evet bir sanat eseri hakkatende..
Kadına hiç ama hiç benzemiyor zaten.
Erkek güzeli derler ya sanırım o bu tip oluyor :DD
kıskanma
Yakışıklı çocuk valla.
Kesin gaydır ama.
Kadına benzetmedim. Yüzünden belli erkek olduğu.
kiz mi erkek mi diye düsünürüm
Derler ya kız güzeli o bu olsa gerek
Fazla Avrupalı. Bize göre değil
Travesti işte ne uzatıyon
Ben senin kadar kaba değilim, üzgünüm.
Bence çok absürt ve itici
Bu yakışıklıysa biz ölelim
Baslıgı reddetiyorum berbat
kız sandım bu ne ya :D
Gold platinyum kul, biz standart ekonomik kul
Hayır tanımıyoruz
Hatları güzelmiş
Tanımaya gerek var mı
Tro be bu
Masum
Hiç beğenmedim
Mükemmel...
Vay Cidden öyle
Hayır
Bence degil
Hayır
Kız gibi yüzü var
Değişik
Sevisirim bunla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar