
Kaşının ortasını alan erkek idealdir.
Martı kaş erkek idealdir.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Buda sorumu tabikide martı kaş felan diyormuşum şaka maka beyler kaşınızı alın sizi öyle görünce simit atasım geliyor ya
Şimdi sırf Allah yarattı diye de bu kadar at koşturmaya luzüm yok.
https://galeri2.uludagsozluk.com/329/_443570_m.jpg
Doğal olmak lazım :) :)
dogalligin bu kadari
Böyle kaşlı iyidir
ay yokkiyyy
@belaligicikponcikk67 ne kaş kaldı ne saç ne baş :)
Cevap
16Cevap
Kesinlikle ortasının alınması lazım ama inceltmek hiç yakışmıyor bir erkeğe
Kaşları insan gibi olan yani , ortasında tüy çıkmayan erkek en idealidir. Konu kapanmıştır.
Belli belirsiz aldırabilir aldırdıktan sonra kabak gibi durmasın da
Eğer varsa sadece ortasını alsın kaşlarına dokunmasın
David Beckham orta kaş almasa. Kızlar hemen orta kaşı olan der.😂😂
Büyük ihtimal martı kaşı seçen kızlarında kaşları martıdır
Alsın bence ortasını 😄 Ama lütfen şekillendirmesinler. İğrenç oluyor
Benim kaşlarımdan güzel olmayacaksa alsın ben karşı değilim 😅
İstanbul da bankaya otururken bir abi oturdu yanıma ermeniyim Felan başladı anlatmaya Garo ydu ismi tek kaştı ve anlattı türkiyedeki ermenilerin yüzde doksanı tek kaş mış 😂
Hiç kası olmayan erkek falan diyomusum 😂
Gençler sağdaki bana benziyo lan
Kaşının ortasını alan
herkes bakımını yapmalı
Zahmet olmazsa aldırsın
Kaşının ortasını alan erkek idealdir.
Adamın bıyığı kaşında çıkmış tabiki kaşını alsın
Alsın. Martı gibi gezmesin 😂
Dizime yatırıp ben alam teeek teeek teeek
bıyığıyla eşdeğer kaşı olan erkek
Kaşının ortasını alan erkek idealdir.
Kaşının ortasını mümkünse alsın.
Sadece kasinin ortasini alsin
Ben sormuştum onu kanks
Alan sanırım
Kaşını alan erkek bacımızdır 😂
@hlm87 senin kadar mı? 😂
6 ay aldırmasam bile o kadar belli olmuyo
Olmam merak etme 😂😂😂😂
Peki doğal hali iyiyse
Martı kaş görünümü güzel değil
Alıyoruz incili küpeli😎
Ortasını aldıran erkke
birleşik olmasa iyi olur tabii
Tek kaş güzeldir 🤣
Alan erkekk
Bakımlı erkek lütfen😀
normal kasli erkek
erkeksi yuzu oln erkeklere kas birazcik fazla olmasi yakisiyoama minnacik
A dedimdi
Kasini alsin ya
Kaşını alan.
Normal kaş olsun
doğal
Kaş alan tabii
Martı kaşa karşıyız
doğal hali neyse o
Aldirsin
A sikki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar