
Baz kullanıyorsanız, aydınlatıcı baz mı, ipeksi baz mı kullanıyorsunuz?

Nemlendiricili Bb krem ideal bir baz bana gore puruzsuz gorunuyor. Gerci ben sadece Bb kullansamda porselen goruntu olusuyor bronzer toplariyla desteklendiginde ☺️
Fondeyşını bir miktar elime döküm biraz nemlendirici krem ekleyip karıştırıp uyguluyorum.
Kabarcık vs olmuyor pul pul görüntüde
Gereksiz şeyler erkeklere göre. Kadınlar bakım diyince kendini öldürecek gibi doğal teni daha güzeldir herkesin.
Cevap
3Cevap
Kullanmıyorum da insan cildiyle bir sebze, meyve karşılaştırmak ne kadar doğru tartışılır. Cildimiz limon dokusunda değil, limon kadar da gözenekli değil sonuçta. Birinde daha fazla fondöten kullanılmış hepsi bu bence
Once krem sonra fondoten. d gayet guzel oluyo. Tavsiye ederim. d fondoten yerine bb krem kullan o daha guzel. d
Özel bir yere gideceksem makyajıma daha fazla önem veriyorum o zaman kullanıyorum diğer türlü hayır fondöten bile kullanmıyorum..
Baz kullanmıyorum zaten arada bb krem sürüyorum fondöten de kullanmıyorum. Ama faydalı ise kullanalım öneriniz varsa.
Çok fark olmuyor kalıcılık açısından bir etkisi olabilir belki ya da marka olarak farklı kullanmam gerekiyordur
Önce bb krem sürüp sonra fondöten kullanıyorum benzer görevi görüyor bence
Çok nadir makyaj yapıyorum yapınca da uygun fiyatlı olarak wetn wild'in bazı beni idare ediyor
Gunluk bioderma bb krem kullaniyorum, ozel bir makyaj ise bb kremi baz olarak kullaniyorum.
Fondöten kullanmıyorum kullanmadım hiç. Oyuzden böyle sorun yaşamıyorum
Ten makyajı kullanmıyorum. Bence gerek yok hele ki gündelik olarak
Bazsız fondöteni inçe uygulamışlar ayrıca ben kullanıyorum baz bir işe yaramıyor
Kullanmıyorum hiç ihtiyacım olmadı şimdiye kadar da
İnce formda bb krem sürüyorum baz olarak.
Çakaaalll süper fikirmiş bu 👍🏻
Tanrı bizi korusun. Ne acayip işler var ya.
😌 kullananlar var mış
Hayır kullanmıyorum
Erkeklerin verdiği cevaplar çok komik :))
Makyaj yapsaydım kullanırdım.
acelem varsa o aşamayı atlayabiliyorum
yüzümüz limon değildir elmadır
Fondöten kullanmıyorum
Nemlendirici sürüyorum
ten makyaji falan kullanmıyorum ben jsjjs
Peki hangi bazı önerirsin
Loreal paris'in bazı. 😌
Yazık çok yazık
Anlatmaya gerek yok gördüğünüz gibi o güzelim limonada makyaj yapmışlar. Keşke o limonu alıp böyle güzel bir yemekte veya lahmacunda kullansaydınız. limonu ziyan etmişler yahu.
Millet açlıktan ölüyor bizimkiler de limona makyaj yapıyorlar.
Hey Allah'ım ne günlere kaldık yahu.
Ten makyajı yapmıyorum
Ten makyaji yapmıyorum
Fotografta yüzünde ki ten makyajı değil yani dhsjsj
Rimel ve ruj var cildim sorunsuz zaten bunu cevremdekiler de biliyor hatta reelde sen yuzune fomdoten mi surdun diyup duruyolar hayir cevabini alip sasiran cok
Hey gidi günler. önceden baz da yoktu dddd
Makyaj yapmıyorum ya 😂
Kullanmadim heç
Kullanmadım.
Badana yapmıyorum
Yapmıyorum
Kullanmiorum
Kullanmıyorum
Bu dorumu
Bu durum ister istemez insanın dikkatini çekiyor
Mac’in bazı çok iyi
Kullanmıyorum.
Evet kullanıyorum
aydınlatıcı baz
Genellikle
Kullanmiyorum
Hayır
Evet kullanıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar