Sonuçta vampirlerde tuttuğunu koparanlar :)
Böyle bir makyaj ile karşılaşsanız tepkiniz ne olurdu?
Böyle bir makyaj ile karşılaşsanız tepkiniz ne olurdu?


Yok onun yerine elime ayı pençesi takarım :D selamlaşırken kolunu kopartırım daha mutlu olur :D
www.kahvefalisozlugu.com/.../...encesi-376x211.jpg
Teşekkürler :)
soruyu okuduktan sonra ben:
https://pbs.twimg.com/media/A7sChjGCIAAkyr6.jpg
hahaha bu süper olurdu ama işlevsel olarakta tuttuğumu koparırım özellikle kan seviyorum ne biçim bir fanteziyse artık :D
ben vampirlere bayılırım :D
Makyaja gerek yok. Ben avımı içten fethetmeyi severim :))
Fetih konusunda evet. Ama saltanatımın sürekliliği kişiye göre değişiyor :D
Cevap
64Cevap
Hadi yedin anladıkta insan bir ağzını siler gelir pasaklı hatun der kaçardım. Ve hatta görmemle kaçmam arasında bir kaç saniyeyi geçmez bir süre olurdu sanırım.
:))
Tuttuğunu koparmakla vapmir arasında nasıl bağ kurdunuz Allah aşkına 😅
Soru enfes 😂 Baktım benim olmuyor neden olmasın 🤔
Yoo cidden çok güzel 😂 Baya güldüm okuduğumda. Sigarayı bırak artık :/
Eğer böyle bir makyajla buluşmaya gelirse cesaretinden dolayı ona hayran olabilirim. O kadın ilgimi, dikkatimi çeker.
Yok, yok ben zinhar oyle bir mayajla gidemem 😃😃
Beni begenen tuttuğumu koparmayan halimle begensin 😅
Ne diyeceğimi bilemedim..
https://i.hizliresim.com/z0DzV7.jpg
Kolumu siyiririm. Al issir derim gönlümü almis kolum feda olsun issir be 😂
Bakma sen onların öyle dediğine herkes dişine göre birini arıyor :)
Liseli olsam etkilenebilirdim...
Aklıyla etkilesin beni... 😏
normal makyaj yapmayı beceremem de bir de vampir makyajı he :)
Tuttuğunu koparan biriyle ilişkiyi göze alamam. Daha lazım bana o 😀😀
Kaplan kostümüyle giderdim ben. Hatta gelirken 3-5 ceylan avlardım, jest olsun...
Hayır gitmem. Öyle bir erkek böyle bir kadın görse zekasını sorgular.
Hoşuma da gidebilir, gitmeyebilirde o anki ruh halime bağlı
Makyaj yapmama gerek yok; lisede lakabım "vampir"di, hala daha da bundan şüpheleniyorlar :)
*Gecen bol olsun.*
:)) kesici dişlerden ötürü mü lakabın vampirdi?
Hayır, tavır olarak :)
artık diyen yoktur sanırım:)
Bu arada videolar çekildi ise lütfen linklerini yolla emi :)
Yoo, var.
Çekilmedi :)
Sabırla bekliyorum :)
yo.. kelpetenle giderim ( iğrenç espri hakkımı kulanıyorum)
Tuttuğunu koparan kişilerden hoşlanırım ancak bu makyaj kafamdaki profile çok uymadı...
O kadar yoklukta değilim elhamdulllah 😀 bir erkek için maymun olacak değilim.
hahahahh ben çok severim ya aşık falan olurum gelmesin öyle the wampir diares ci gibi :D :D
Bu nasıl sorudur Ya Rabbim
Van helsingimi çağırın bana..
Kurt adam kostümü giyip gideceğim daha etkili olur :D
Güneş gözlüğünü takmayı ihmal etmeyeceğim :D
Bir kanımız vardı zaten o da sevdiğimize helal hoş olsun
İlk buluşma kostüm partisinde ise neden olmasın? 😂😂
Ormancı kıyafeti giyer sirtima baltami alır giderdim
Yok vampirlerden hoşlanıyorsa vampir makyajıyla giderim.
He evet giderim. Elini falan tutarım hatta.
tuttuğunu koparan anlayışına hayran kaldım
bir ara vampir oluruz :))) buluşmada değil ama..
Hahahaha böyle bir şey yapmam herhalde😂😂
Ben zaten wampirlere hastayim😂
Ruh hastasi der kalkardim
Yok tuttuğunu koparmasın yine ona lazım olabilir.
Her tuttuğunu koparıyorsa sıkıntı :D
ahahhahh harika fikir
Istır beni pakize diye sarılırım.
Ayı kostümüyle gidebilirim 😅
Hoşlandığım kız neyden hoşlanıyorsa o olurum.
Tabi zaten göbek adım drakula benım
Mantıklı bir tercih olmaz.
Oldu köpekte seviyor diye köpek makyajı yapalım
Lan benim şekerim var kanımı içersen ölürsün😲
ceplerime sarimsak doldurup giderim
Sen mevzuyu çok yanlış anlamışsın derim
Setten gelmiş galiba 👀
Ne makyajı vampir olup giderim 😂😂😂😂
Evet , giderim.
#devilschild
Hahha :)) hayir vampir gibi gitmem.
Bileğimi uzatırım
Bak bu olabilir 😀
Hmm. Tamam peki eve gidince ozellikle bunu yapicam 👍😊
Bunun gibi bişey oldu benden bu iş olmaz gibi 😝
http://hizliresim.com/Vr74OR
Gitmem korkup kaçar sonra
Gerek yok 😃 zaten benim o 😃
Tuttuğunu ısıran oluyor ama o. :)
Cok absurt oldugu icin guler ve yanindan giderdim.
Döverim onu mnyakmısın derm😂😂
Böyle bir aptallık yapmam:/
olduğum yere...
pardon yeri terk ederim..
Tabi canım kan falan içeriz
O halde köpek almak lazım en koparanından :D
Yapma sen öyle şeyler :)
Ağladın mı rujun akmış derdim 😆
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar