Esler birbirlerine karsi daginik halleriyle bile birbirlerine rahatsa bu iyi bisey tabi... Guzel halde olucak daginik halde birbirlerine alismislarsa iyi ayni evde gecinebilirler demek ki... Ama aile ile tanismada bu olmaz... Bana saygi duymadigini dusunurum... Kaldi seven insan boyle bisey yapmaz... Dusunsene bir erkek gidiyo oyle ayni sey... Ayip...
şık olmaz derm fakat onlarda haber vermeden gelmşler se onlarıda kınarım olagan üstü bir şey varasa onada bir şey denilmez lütfensen mesaj açarsanız menun olurum efendim hayılı sabahlar herkese efendim
Neden merak ederim , kıllığına öyle gelmemiştir heralde , vardır bir nedeni , arabanın tekeri patlamıştır belli değiştirirken saç baş dağılmıştır. Ama sı. tığı açık 😀
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Çok iyi çokta güzel olurdu tamam mı? herkesin hayatına kimse karisamaz
En İyi Cevaplar