Saçlarımı karamele boyadım dipleri turuncu oldu nasıl düzeltebilirim yardımcı olabilir misiniz?
Kuaföre git demeyin yurtdışında yaşıyorum ve kuaförler berbat.
Kuaföre git demeyin yurtdışında yaşıyorum ve kuaförler berbat.
Belki bir okuyan olurda fayda m dokunur şu ara moda olan kopuksuz şampuan bir çok ağır kimyasal içeriyor normal sampuanlardan çok daha zararlı ve gamze eksi bir videosunda şundan bahsetti normalar de saçı kendi rengi ancak aylar öncesinden kalan boyayi dahi kopuksuz şampuan akitmis ayrıca saç kremi saç ucu içindir dibine gelmesi uzun saça zarar hanimlar
Diplerini kumrala boya. Aklında olsun saçlarını kendi renginden açtırma yapmadan boyarsan diplerinin sıcaklığı olduğu için diplerin tutar açılır diğer yerler tutmaz
Saçlarım mavi siyahtı saçımı komple açıp boyadım buna rağmen böyle oldu
İşte diplerle diğer yerler çok fark ediyor saç derisi ısısı ve diğer yerlere göre daha az işlem görmesi yüZünden ben de senelerdir kendim boyuyorum saçımı. Koyu renge boyayınca her yer aynı tutuyor ama açık renkte tutmuyor. Saçını açtığın zaman eşit açıldı mı peki yoksa diplerde fark yine var mıydı muhtemelen daha çok açılmıştır dipler o yüZden öyle olmuştur
Boya akmış neden doğru şampuanı kullanmadın. Birde tekrar boyama sakın daha da yıpranır bırak kalsın biraz
Turuncu gezemem ki
Cevap
1Cevap
Koyu bir renge boyaman gerekiyor ancak öyle esitlenir
Saçlarımin sadece diplerini boyasam
Uclar tam olarak hangi renk oldu
Uçlar karamel oldu dipleri turuncu
Dibe koyu bir boya vurdugunda bubsefer dip koyu uc karamel olacak o zaman
Turuncuyu nasıl karamel tonu yapabilirim bide dipleri biraz koyu uçlar daha açık durunca absürt durmaz 15-20 gün sonra tekrar boyar saç rengini esitlerim diye düşünüyorum
Genelde turunculugu küllu renkler kırar
Küllü kumral yapsam acaba tutar mı?
Tam bilmiyorum valla gormeden bise diyemem seni yanlis yönlendirmek de istemem ama genelde turunculuk kizillik bunlari küllü tonlar kapatir.
Bundan daha kotu olma ihtimali yok bence
Küllü renk konusunda teşekür ederim boyadigim rengin iki koyusuna dip boyası yaptım tekrardan sonrada küllü kumralla saçlarıma cila yaptım şu an saçlarım düzeldi ayrıca rengide nasıl oldu bilmiyorum ama kızıl kahve oldu :)
Senin gözüne hoş geliyorsa güzeldir sevindim faydalı olduysa:)
Tekrar boyatamaz mısın canım?
Kuaförler çok kötü boyamam gerekirse yine kendim boyarim ama nasıl uygulamam gerek
Komple siyah boya al boya
Yeni siyahtan döndüm
Yanmadan zor açtım
Kuaföre gitsem saclara direk oryel vurur yakar
Daha önceden tecrübem var
Tekrar boya
Ace dök.
Ne alaka
Renk açar.
Dalga mı geçiyorsun
Ciddiyim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar