Bir bayana en çok nasıl makyaj yakışır?
Doğal/Sade
Smokey Eye
Dumanlı Göz makyajı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence bir kadının göz makyajı yapmasına gerek yok o kadının gözlerinin güzelliği yeterdir
Dumanlı olanı seçtim. Ne güzelmiş öyle.. Çok beğendim. :)
Doğal sade yazanin altındaki kadın çok güzel o yüzden onu seçtim 🤦🏻♀️😂
Algıda seçicilik diyoruz biz buna :))
Smokey eyes 😍. Aramıza hoş geldiniz ❤.
Hoşbuldum :)
Cevap
34Cevap
Cok makyaj guzel kadini da cirkinlestiriyor. Bunun bir de temizlemesi cekilecek cile degil ben dogalliktan yanayim 😊
Ne diyeyim ben göz makyajında abartı sevmiyorum. Bir rimel göz kalemi hadi hafif nude bir far tamamdır.
Dogalll. Mavi gözüme dumanli yaptim mi vallahi efsane oluyor😂😂
Sap sadeeeee olmalı diğerlerinde gözler değil boya gözüküyor 🤣😁🤣😉🤣😁🤣😁
Dumanlı olmalı. Gözler ilk gördüğüm yerdir insan vücudunda. O yüzden önemli
günlük kullanacaksak sade ama biraz daha özel günlerde dumanlı göz makyajı favorim :)
Doğal göz makyajı bu seçenekler arasında en iyisi...
şu dumanlı iyidirde her kadına yakışmaz. kadında bu resimdeki gibi olmalı
Dumanlı iyiymiş, belkide kadından ötürü, yani pek anlamam
kişi makyajın kendisine uygun olanı yine kendisi karar verir.
Smokeyle dumanlı aynı değil mi anlamadım
Bu dumanlı smokey kişiden kişiye değişir aşağıda biri daha yorum yapmış ben kendime göre dumanlı göz makyajının daha fazla uğraşılmış farın dağıtılmış haline diyorum. Smokey ise bana göre daha sert bir görüntü
Doğal sandığınız kızın da makyajı var yalnız
E yani yok demedim, doğaldan kastım hafif makyaj :)
%99 doğal makyaj diyorum o halde. Bazı durumlarda diğerleri de gerekiyor
Yerine göre hepsini yakıştırıyorum.
Smokeyle dumanlı aynı şey değil mi ya 🤔
Bana göre smokey eye daha sert bir görüntü, dumanlı göz makyajı ise oldukça fazla uğraşılmış ve farlar fazlaca dağıtılmış bir görüntüdür. Bu sebepten benim fikrime göre ikisi ayrıdır :) Fakat literatür bir alabiliyor.
Makyaj yapmayı pek beceremiyorum o yüzden aynı geldi 😂
Doğrudur kişisel görüşler devreye giriyor bence burda :)
Smokey eye zaten dumanli göz demek?
Dumanlı göz makyajını çok beğeniyorum
Eyeliner rimel kafi ya
Dumanlı göz makyajı elbette
Dumanlı göz makyajı 😍
Doğal, sade tabii ki.
Dumanlı favorim en göz alıcısı.
doğallık her zaman daha iyidir
Doğallıktan yanayım :)
Doğal ve dumanlı arası bence
Yeni bir Danla Bilic mi doğuyor
Neden olmasın
Hadi hayırlı olsun o vakit 😊
Teşekkürler :)
Rica ederim 😊
1 xperle nasıl fenomen oldun merak içindeyim 😉
Neden fenomenliği buraya bağlıyorsun ki belki başka yerde fenomenimdir buraya yeni gelmişimdir?
Bilmiyorum da o yüzden soruyorum. Fenomen tanıdığım olsun ışte fena mı?
Dogal sade olan resimdeki kız için adam vururum 😃😃
Cutcrease makyajı
Bu dumanlı smokey kişiden kişiye değişir aşağıda biri daha yorum yapmış ben kendime göre dumanlı göz makyajının daha fazla uğraşılmış farın dağıtılmış haline diyorum. Smokey ise bana göre daha sert bir görüntü
kesinlikle dumanlı göz makyajı 🙂
hiçbiri doğal olun biraz
Smokey ama fotoğrafta biraz abartılı duruyor bence
Dumanlı göz makyajı 👍
Hicbirini sevmedim baska yok mu 🙄
Yukarda ki çok iyi gerçekten
Dumanlı.
dumalı sevirem
Dumanli göz makyajı
Sadelik iyidir
Bence A şıkkı :)
Doğal/Sade
Sade
Sadece sürme yeterli. Gerisi fazlalıktan ibaret
Emek vermeden seni kim fenomen yaptı hemen 😂
Nerden biliyorsun emek vermediğimi, ayrıca neden sadece burda emek vermem gerektiğini anlamış değilim :)
B dedim
goz kalemı yeterlıdır
Duman iyidir 👍😂
Dumanlı gözler
Eyeliner
Doğal tabiiki
Doğalll
Dumanlı Göz makyajı
doğal olan
Dumanlı
Smokey Eye çok hoş
Doğal 😂😂
Doğal 😌
Dogall
doğal
Dogal
Dumanlı Göz makyajı
Sade.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar