





Allah nasil yarattiysa sukur degistirmeye ihtiyac yok 😊
Şükür ki ihtiyacım yok hocam :)
Teşekkürler :D
2. Resimdeki eşek çeneli tiplileri hic begenmiyorum
Eşşek çene ile ilgili bir soru sorayım iyi aklıma getirdin 👍😊
Cok sinsi olur bu eşşşek çeneliler
Hepsi mi? Arada istisnaları çıkar mı?
Çok şükür ihtiyacım yok kendimden memnunum. d
Cevap
4Cevap
Bende aynir fikirdeyim kulaklari buyuk kepce mankenler var ama yuzuyle uyumlu ya da cok garip bir gorunume sahip olmadiklarin gayet guzeller mesela barbaranin kulaklari cok normal degil
Ver bakalım 🤔
Kulaklarım minicik ki.😌
BAzen minicik kepçelerde oluyor 😊😜👍 seninki öyle değil sanırım
Değil.😈
O zaman size en minicik kulaklı oyuncu oskarını veriyorum kabul buyurunuz lütfen 😊😜🤣
Teveccühünüz.😎
Teşekkür ederim soruma renk kattınız 😊
ihtiyacım yok çok sükür
Kulaklarım iyi burun olmak istiyorum
Benim kulaklar zaten kotu yaptirirdim
Merhabalar bende olmak istiyorum ne kadar maliyeti cevap yazarsanız sevinirim
Kulaklarımdan memnunum
Kulaklarımdan memnunum 😂
Kulağımdan memnunum 😂😂
Hayır! Her insanın kulağı tipiyle uyumludur bence.
Kulakarım güzel çok şükür
hayır, kulaklarımı seviyorum..
Sorunum olmadığı için olmama da gerek yok
kulaklarım minicik ki jfjgfkdgfng
Hayır kulaklarım zaten küçük ve narin
Kulaklarımla bir sorunum yok.
Hayir
Yaptirirdim😊
Merhabalar efendim bende yaptırmak istiyorum ücreti ne kadar ve kalıcı bir tedavi mi cevap yazarsanız sevinirim
Hayır :D
Hayır
Hayır
Hayır
Yaptırmam.
Yapmam
hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar