kilo veren insanlar genelde yaptırıyor lakin izler feci duruyor. insanın cinsel hayatını dış görünüşünü etkiler seksi durmaz bence hele ben sade karın bölgesini değil kalça kısmınıda düşünüyorum. sizce o izleri dövmeyle kapatmak kötü bir fikir mi? çünkü bunun geri dönüşü yok. ilzer dursa daha mı iyi bilmiyorum. dövme meraklısı bir insan değilim hatta hiç dövmem yok ama izler çok kötü duruyor ya ve dediğim gibi kalça kısmından sani simit bölgesindende deri alınabiliceği için kalçalarımı arka kısmımı kötü göstericek. bu arada abdets alamazsın diyenler zaten öyle bir sorunum yok çünkü herhangi bir dini inancım yok.


aynısı göğüs küçültme izleri içinde geçerli

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar