
Gür sakal erkeği seksi yapar mı?
#ZahmetsizGüzellik
#Meczup

Ben sakalı asla sevmiyorum çünkü her şeyden önce her an bakım istiyor ve surtımı kaşındırıyor.. Hani kutuplarda veya çöllerde görev yapan biri olsam amenna sakal bıraklaım yüzümüzü korumak için.. Ama modern bir insana sakalı yakıştıramıyorum..
Tipe göre değişir
Sakal erkeğin süsü, imzasıdır. sakal bırakmak sünnettir hem😊
Sakal erkeklere yakışıyor ama gür sakal seksi yapmaz bence
Cevap
76Cevap
ABD de her 3 erkekten biri Avrupa'da her 2 erkekten biri Türkiye'de her 1 erkekten biri sakal bırakıyormuş
Usendikleri için olmasın yakışan birşey olsa erkeğe subay paşa polis gibi devletli insanlar bırakırdı ve bunu yasaklamazlardi astlarina ben kendi çevremde hiç görmedim sakal bırakabilsem keşke diyen..
Oldum olası usengeclikten ve tras oldugumda yüzüm ciddi tahriş olduğundan sakal bırakırım oldum olası, ne hoşuma gittiği için ne de biri beğensin diye sakal bırakıyorum...
Doğum günün mu bugün?
Sakal bir erkeği yakışıklı gösteriyo gerçekten de. Kestiği zaman çocuk gibi oluyo sevmiyorum
Eksileyen de köse galiba 😂
Erkekte sakal olucak. Sakalsız olmaz ya yok. Türk diye ayırmamak lazım. Yabancı da sevgilim oldu. O da sakallıydı.
Keşke diziler olmasa... Sanki dizi karakterlerine özenmişiz, kendi fikrimiz yokmuş gibi saçma sapan konuşuluyor sonra.
Bazi erkekler beyin yerine sakal süsüne daha cok deger veriyor 😂😂 zeki olsunlar yeter ya. Ister köse olsun ister sakalli :))
Afferin size
Kızların hoşuna gittiği için değil, benim hoşuma gittiği için sakal bırakıyorum. Başkalarına göre şekil almayı sevmem. Karşı cins dahi olsa.
Aşırı olmadıkça yakışıyor bence. Özellikle kirli sakal
Herşeyin aşırısı kötü olduğu gibi sakal konusunda da abartanlar oluyor, bence ne uzun ne de çok kısa bırakmalı.
Keçi sakalı gibi olmadığı sürece erkeğe çok yakışır.
Sakal erkeğin makyajıdır, daha olgun gösterir, daha karizmatik yapar.
Kendime yakıştırdığım için ve sakalı sevdiğim için bırakıyorum. Tabi bilimsel olarak faydalarıda mevcut. Karı kız için saç sakal bırakacak değilim.
sakalsız pek adamdan sayılmıyorsun ortamlarda.. süt çocuğu gibi duruyorsun çok kararsız bir görüntü oluşturuyor
Ben sakaldan hiç hoşlanmıyorum. Seksi olduğunu da sanmıyorum.
Ben "clean-shave" daha çok beğeniyorum yakışıyorsa
*Gecen bol olsun.*
Her erkeğe yakışmıyor.
Bazı erkeklere gerçekten sakal çok yaşıkıyor , sakalsız yolunmuş tavuğa benziyorlar..
Sakali kesince 18 yasina dusuyoruz genelde. O yuzden sakalsiz asla 😀
Maymun gibi geziyorlar ortada sürekli sakal yakışıyor deyip durmayın yahu 😕
Çok gür sevmem ama hafif sakal bıraksın. Hic sakalsız olmaz.
ben kendim için uzatıyorum. Kızların ne düşündüğü umurumda değil.
jilet vurmaya üşeniyorum makinayla düzenliyorum güzel duruyo
Ben çok severim hafif olcak o sakal ellerimle oynarım saatlerce.
Sakal makyajdır kendimi daha iyi hissetmek için uzatıyorum
Kişiden kişiye değişiyor ya bazıları dedem gibi oluyor bazıları efsane oluyor doğrusu
Herseyin fazlasi kotudur. Sakalin da bakimli ve cok uzun olmayani makbuldur
Ben gür sakallı erkeklerden hoşlanmıyorum öperken batıyor.
Sakal onları bir nebze olsun ileri seviyeye taşıyor ondan sakal seviyolar 🙂
Yakısıyor tabi cocuksu görüntüyü atıyor bir kere sakal erkegin makyajıdır klişe ama doğru 😊
Sakal iyidir.
Elimizi yüzümüzü yıkarken aynaya bakmak işkenceye dönmesin diye uzatıyoruz sakalları.
Kirli sakal sempatik duruyor 🤔
Gür sakal bakım ister...
Gür sakaldan kasıt kaba sakalsa leşş. Suratı sakaldan görünmüyor. Vikingleri tenzih ederim.🧡
Uzunluğuna bağlı. Uzun olunca da kısa olunca da kötü duruyor. Uzunluğunu iyi ayarlamak lazım.
Bir edis'e bakın adam hem sakalsız hem yakışıklı 😂
Hayır bence iğrenç nefret ediyorum tipsizliklerini gizlemek için bırakıyor çoğu
Sakal sevmiyorum ama bazi insanlarda hafif guzel duruyor
Sakal yüze bir ifade katıyor. Yüzü yakışıklı olmayan erkekler de bundan faydalanıyor
Ben sakalı erkeklere yakştryorum😄 eşimde sakallı olur inşallah
Mesleğimde traş olma zorunluluğum olmadığı ve üşengeçliğimden dolayı sakal bırakmayı seviyorum. 😅😅
Yurdum insanı çok film izliyoruz ve çabuk gaza geliyoruz 😂
Çok abartıya gerek yok ama gerçekten erkeklere çok yakısıyor
Modası geçti artık, sevmiyorum. Canımız kirli sakal.
Acik konusmak gerekirse kadinlar daha cok begendigi icin kirli sakal birakiyorum, arz talep meselesi, iktisatci oldugumu da belli ettim bu arada 🙂
Sakal en guzel makyajdir erkekler icindir tabi siz yine fondoten falan surun 😂😂
Sakallarımı kestim, aynaya baktım ve bir daha bunu kendine yapma dedim..
Kirli sakal bırakınca pasaklı hissediyorum sinek kaydı traş daha iyi hissettiriyor
Kılla tüyle çekilicilik elde edilmez ama kirli sakal erkeğe yakışır.
Valla ben öylesine uzatıyorum kızıl çıktığı için hoş oluyor
Sakalımı severdim işte tararım fön çekerim bakarım ama bir kız arkadaş batıyo diye öpmüyodu bide makasla girince kirli sakal yaptm
Sakalın bir cazibesi var tabiki.. Fakat bazı erkeklere sakal yakışmıyor. Ben kestiğim zaman kendimi tanıyamıyorum en son 3 sene önce kestim birdaha tövbe :)
Biz sakalı sünnet olduğu için uzatırız elalemi etkilemek için değil
Bende sakalsiz erkege erkek demem en azindan bir kirli sakal olcak sakalsiz erkek kiz kardesimdir 😂
😂😂😂😂😂
Senin bir suru kiz kardesin var o zaman memurlarin hepsi sakalsiz:))
Aynen 😂
Ama evlenirn memur olsun yok subay olsun diyorsunuz o nasil oluyo:))
Onu diyene soyle gelmis burada bana tantana yapiyorsun nerden tanıyorsun ki beni
Kadın dediğin bıyıklı olur 😂
Diyerek lafı değiştiriyorum 😁
Sen zaten sakallisin bana niye laf sokuyon ln gvur
@hayvanseverpisicik Abla az sakin ol ne bu sinir 😁
Hemen sinir bu modeller hep boyle oluyor uretim hatasi bunlar:))
Bu kadar sakalsizlari savunduguna gore karsimda bir kelaynak var galiba
bir gorsen kelaynak nasill:)) basi dik sert:))
Vuuuww ❤
Yok sünnet olduğun dan peygamber efendimizin sünneti
Ben en fazla 3 günlük sakal bıraktım, yüzüm kaşınıyor :)
Kirli sakal olması ideal.. Ama bazılarına seksilik katıyor mu evet katıyor görsel de mevcut zaten.
Tıraş olmaya üşendikleri için
Kadınlar yanında çocuk gibi duran bir erkekten hoşlanmaz. sakal erkeği olgün ve yaşlı gösteriyor
hayatta sevmem öyle uzun sakal ya o ne be pislik 🙄
Kirli sakal seviyorum çok uzun olmamalı
her şekilde tipsizim üşendiğimden kesmiyorum çoğu kez yoksa kendime baktığımdan falan değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar