Ya şuna bakin ya biriniz icimi rahatlatsin kurban olayim Benli olan kaşımın orta kısmi. O degil kavisi de kaldi alamiylrum korkumdan ne bok yicem yarfim edin. Kuaforlere de guvenemiyorum guvensem gider orda aldirirdim. Hay allahim ya
Kaşımı alırken cımbizla üstünü baya oydum Allah aşkina moralim cok bozuk tekrar kac gune cikar?
yazık ya bence uzat daha sonrada elde ısıtılan ağda bantlarını ince kesim ısıtıp öyle yapıştır al çok güzel alıyor kalanınıda iple ya da cımbızla toplayabilirsin ama benim kalmıyor genelde
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
10 güne çıkar niye bu kadar üzüldün Allah başka dert vermesin
En İyi Cevaplar