Adına fan sayfaları açılan, Instagram'da fenomen olan Berika Demir'in Tıp Fakültesi öğrencisi olduğunu öğrenenler şaşkınlığını gizleyemiyor... Bir Tıp öğrencisi olarak fazlasıyla güzel değil mi? Sizin fikriniz nedir?
Geleceğin güzel ve seksi doktoru, Çapa Tıp Fakültesi'nin güzeli Berika Demir'i güzel buluyor musunuz?
Ben kızı nişantaşında gördüğümü söylüyorum bu kadar fotoğraftaki gibi kusursuz değil. Kızın biri gelmiş diyor ki kıza bu tipinle neden kötü yorum yapıyorsun😂
Vallahi kimse kusura bakmasın da bu kız benim güzellik anlayışıma girmiyor hem esmere mavi gözü hiç beğenmem hem de kız bildiğin yapay her hani şiş şiş.
Hmm, burada tam olarak seni ilgilendiren şeyi çözemedim ve dediğimi anlasaydın da sanırım şu yoruma böyle bir şey yazmazdın ama sana diyeceğim tek şey: Yüzümün güzel olduğunu senden değil de daha ehil yerlerden duymayı tercih ederim ki duydum da, o yüzden sıkıntı yok yani :)
Acınacak haldesin :) Bir insanla dalga geçmeye çalışmak için yorum atmandan belli :) Biraz sabret diyorum sana sadece, kapak olmana çok da uzun bir zaman yok :)
En İyi Cevaplar